Kawan-kawan kakcik

Khamis, 29 November 2012

Panasnya Langkawi...

Bagaimanapun, sudah lebih RM200 dibelanjakan untuk coklat!

(macam mana nak masukkan gambar bila buat catatan melalui iPad ni ya?)



26 ulasan:

  1. wah g langkawi laaa..200 utk coklat? bestnyaaa

    BalasPadam
  2. Wahhh...mesti borong sakan cekelat ni kakcik...
    Kat shah alam hujan..

    BalasPadam
  3. amboi kakcik, leh kencing manis nanti nih!
    enjoy ur trip to langkawi.....seafood seafood sedapnya kat sana!

    BalasPadam
  4. baru bli cklat Kakcik...Rm100 untuk sendok dan sudu..Rm200 untuk periok blanga di Idaman suri..dan bla bla...cukupkan sekontena!!

    BalasPadam
  5. Lempaq sikit coklat daim kat cek di batu kawan ni!
    Cantik jumlah follower kakcik 888.

    BalasPadam
  6. ni kire oke mak..boleh buat tajuk dan entri walau tanpa gambar. kalau saya...update blog pakai henfon....jangan kata gambar, saya cuma boleh taip tajuk je. sebab tu ada ketikanya tajuk saya la yang saya taip panjang lebar merangkap entri. huhuhu~

    BalasPadam
  7. coklat langkawi mmg sedap..
    happy holiday kakcik sayang

    BalasPadam
  8. Eh ! dah sampai ke Langkawi.
    mmg kalau beli coklat , sedar2 dah ratus2 habis kat situ sj.

    BalasPadam
  9. hai kak panas2 pn dh habis 2rat kt cekelat tu kihkihkih...pos sikit daim hikss

    BalasPadam
  10. Borong sakan ya...! Selamat bercuti Kakcik.

    BalasPadam
  11. coklat utk diagih2kan ker kakcik?
    hehehe

    BalasPadam
  12. Wah....kami pun kalau sapa2 g langkawi kirim coklat je..budak2 ni antu coklat

    BalasPadam
  13. jangan lupa beli bilis langkawi..kalah bilis pangkor!

    BalasPadam
  14. ermm kalau masuk kedai coklat memang x sah kalau x cecah 200..masa sy pegi dulu konon2 nak blnja 100 je,skali tengok bil sampai 250 hehehe

    *mak ni url yg baru ye..yang lama dah buang jauh2 huhu*

    BalasPadam
  15. Banyak kakChikS borong coklat yaa..
    mesti macam2 adaaaa..!:)
    Yang fames..coklat DAIM..!huhu

    BalasPadam
  16. pg langkawi kalu tak memborong mmg tak sah... heheheh
    rambang mata tgk coklat kn kakcik, sume rasa nk beli kn....

    BalasPadam
  17. wah.. kakcik.. best.. best.. coklat.. feveret.. whittakers.. ;)

    psstt: untuk dak Nuha takde ke.. hahaha..

    BalasPadam
  18. kakcik..jgn lupa shopping pinggan mangkuk..hihihi..

    BalasPadam
  19. Salam ,

    Kak cik kena download bloger. Baru boleh update blog dan masukkan gambar.
    Cuma ada sikit kekurangan ...... kita kena taip entry ..and then gambarnya semua di bawah ....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.