Kawan-kawan kakcik

Rabu, 5 September 2012

Selamat Hari Raya di 18 Syawal 1433H...

... bersamaan Rabu 5 September 2012 ...









Hari ini hari Rabu, kan?  Tak payah kata apa-apalah... (~_~)

27 ulasan:

  1. lemang tu ada isinya ke kakcik?...meh sebatang

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Kadang2 terlajak sampai Raya Haji...

      Padam
  3. Balasan
    1. Kakcik tak terlibat pun dalam hias menghias... ;-)

      Padam
  4. wah2 kt opis kakcik ada sambutan raya ek... cantik deko2nyer

    BalasPadam
  5. Yang bergantung2 warna merah tu macam jambu air.

    BalasPadam
  6. kreatipnye...lemang susun letak lmpu...macam real.....selamat menyambut hari raya kak chik.....

    BalasPadam
  7. Tahun ni unit makchaq out habis. Ketupat sebijik pun tak tergantung, apa lagi lampu raya.
    Lagi out, dengarnya Jabatan pun tak buat jamuan raya tahun ni.. kalau nak buat ikut bahagian masing2 saja..

    Bahagian buat hari Jumaat, kutipan RM10 sorang..sendiri bayar sendiri makan he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sambutan peringkat kementerian tempat kakcik bekerja ini akan diadakan esok. Dari semalam lagi khemah dah siap dipasang (sampai tutup jalan) kat bawah sana...

      Padam
  8. Macam-macam cara nak meriahkan Hari Raya Kakcik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tak orang tak tahu kita raya... hehehe...

      Padam
  9. selamat hari raya juga akkkk
    saya pun beraya hari nie
    semalam selesai puasa 6 kak ;))
    lega dan seronok dah lepas puasa sunnat nie ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya Ieda.

      Memang rasa lega sangat2 bila dah habis ganti puasa kan? :)

      Padam
  10. Balasan
    1. Salam Norzie.

      Kalau harap kakcik yang buat hiasan, memang hancur jadinya. :)

      Padam
  11. Selamat Hari Raya Kakcik. Syg kakcik ketat-ketat .. takmo lepas. Hehe. maaf zahir batin ye kakcik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya Ella. Kakcik pun sayang Ella ketat2 tau. :)

      Padam
  12. dah raya 6 yer kak cik...selamat hr raya :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.