Kawan-kawan kakcik

Selasa, 25 September 2012

Hutan dan hutan batu...




Gambar-gambar di atas kakcik rakam dari tingkat 11 sebuah bangunan di Kuala Lumpur.  Cantik tak?  Kalau kata tak cantik, lain kali kakcik tak mahu ambil gambar lagi... (~_~)



Gambar bunga ini pula kakcik rakam di hadapan rumah Dato' LF.
 


16 ulasan:

  1. walaupun KL dh jadi hutan batu,tapi masih lagi dikelilingi hutan hijau...cantikkk...!

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Cik

    masih terbayang di rumah Dato' LF

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Cik..cantik view yang kak cik ambik tu..

    BalasPadam
  4. teringat soalan masa form 1 dulu..buat ayat dr perkataan hutan batu..jenuh sy fikir ape la hutan batu hehehe

    BalasPadam
  5. macam mana la sy boleh terbaca hujan batu????

    *eh,cantik cantik.heee~

    BalasPadam
  6. Hutan batu ok lg ....hujsn batu jgn ....

    BalasPadam
  7. hutan lalang keliling rumah yang tak bestnya kakcik..he he

    BalasPadam
  8. harap kl akan kekalkan kehijauan macam sekarang ni kan?hehehe

    BalasPadam
  9. nasib baik masih ada kws hijau disebalik pembangunan pesat kl.. dah la asap kenderaan..kilang.. ada kws hijau bolehlah meredupkan mata merelakskan minda kan..

    BalasPadam
  10. cantik gambarnya mak...tapi bangunannye tu bangunan apa? kalau GB nak naik boleh ke? kalau malam malam boleh ke? ngeeee....

    BalasPadam
  11. cantik dah gambar-gambar yg kakcik ambil..lain kali boleh ambil lagi ye..hehe

    BalasPadam
  12. cuba bayangkan tempat tu gondol tanpa sebarang pokok..

    BalasPadam
  13. nak ckp pasal gmbr dah ramai sgt yg puji..

    dayah tanya lain la..

    err....kamera henpon ke..? kamera biasa ke..? dslr ke..?

    hihi...

    ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.