Kawan-kawan kakcik

Selasa, 18 September 2012

Balik dari Utara pada 15/9/2012, banyaknya kereta di lebuhraya ...

Langit redup

Jalan ke Utara bertali-arus dengan kenderaan, masing-masing ambil
kesempatan dari cuti yang bersambung agaknya.

Sampai di rumah, berehat sekejap dan selepas Zuhur bergerak ke Shah Alam (Dewan Intec,  UITM) untuk menghadiri majlis perkahwinan anak kepada sepupu kakcik...

Sepupu kakcik (suami isteri) adalah pensyarah di UITM, jadi tetamu
mereka pun nampaknya 'Internasional'.




'Isi perut' beg cenderahati yang kami terima.

Buku ini turut diselitkan sama.
Hasrat hendak ke majlis perkahwinan blogger Afasz di Dewan Gemilang, UKM pada tarikh dan waktu yang sama terpaksa dilupakan kerana kesuntukan masa. :(

Malamnya ke Setapak pula - rumah terbuka kawan suami.  Hanya
gambar ini yang sempat kakcik rakam.  Penat!

10 ulasan:

  1. Cuti lepas kakak hanya balik rumah bapak bersihkan apa yang patut aje kakcik.

    Tengok adik posing dgn anak siapalah tu. Org tak ada adik nak bermesra dgn budak keciklah tu agaknya dia:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adik tu dengan sepupunya. Dia memang suka dengan budak kecil selagi budak tu tak 'mengendeng' maknya! Kuat cemburu juga si Adik tu. :)

      Padam
  2. salam kakcik..lenkali kalau ke utara sgghlah ke teratak saya..keluar tol kamunting utara dekat saja...

    BalasPadam
  3. salam kakcik..bkn ke utara je sesak, kiranya semua lebuhraya memang sesak.. cuti la katakan.. hehehe

    BalasPadam
  4. biasalah kak chik bila cuti jer mmg banyak kereta kat jalan raya... tu yg kekadang bila pikir jam tu yg tk jadi balik kg.. :))

    BalasPadam
  5. haah...smlm rietta blk pown...kereta bertali arus....

    byknye isi beg...pling best buku tu....biasa orang hadiahkan utk pengantin....ini pengantin plak bg pada orang rmai...

    BalasPadam
  6. Yelah..bagus betul hadiahkan buku cam tu..

    BalasPadam
  7. ahaha..adik adik..takkut betul mak dia kena culik ngan orang..hihi..lain kali kalau jumpa kakcik saya nak bagi damia kat kakcik pegang lah..haha..

    BalasPadam
  8. bestnye.. rasa macam nak ikut kakcik je.. ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.