Kawan-kawan kakcik

Isnin, 3 September 2012

Angah dah mula kerja hari ini...

Alhamdulillah.  Selepas menamatkan pengajiannya pada bulan Jun lalu, hari ini Angah telah mula melangkahkan kaki ke dunia pekerjaan.  Semoga menjadi pekerja yang berdisiplin dan berdedikasi...



Anak kakcik yang ini memang agak kurang dikenali
berbanding dengan adik beradiknya yang lain.  Seorang
yang tidak banyak cakap dan tidak ramai kawan.

18 ulasan:

  1. alhamdulillah
    keje molek2 neh abang ngah..=)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah dah 2 anak kakcik yg kerja ye..
    Hensom la... bang ngah ni


    Kakcik... kakcik punya pasai la makchaq pi rumah ai awai seminggu.... (tak mengaku salah sendiri tu....)

    BalasPadam
  3. Alhamdullillah dah dpt keje yer....Moga berjaya dalam kerjaya yer..Angah.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.... Semoga menjadi pekerja yang berdedikasi... kerja elok2 ye ngah...

    BalasPadam
  5. alhamdulillah dan tahniah buat akk
    anggah dah mula bekerja .. dptr merasa duit anak2 kan ..
    x banyak sikit ;)

    semoga dia terus berjaya
    cakap dia kerja rajin2 lepas nie leh cari menantu yg baik buat akk ;)

    BalasPadam
  6. selamat memulakan alam pekerjaan..hehe..(^_^)..pasni leh belanja mak dan ayah plak tiap2 bulan..

    BalasPadam
  7. Tahniah kerja apa tu kak.. semoga gaji pertama tu untuk mak yer... boleh gitu?

    BalasPadam
  8. alhamdulillah ~ hensem nyer anak kakchik :)

    BalasPadam
  9. namun... dia tetap hensem ya...
    iras kakcik kan.. =)

    BalasPadam
  10. Moga menjadi pekerja cemerlang, insyaAllah ;)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum Kak Cik

    moga Allah permudahkan segala urusannya

    BalasPadam
  12. Tahniah Angah...hensem Angah ni kakcik...

    BalasPadam
  13. Hahahah... KakCik dgn selamba je letak gmbr passport dia kat sini. Mesti dia malu ni. Tahniah angah sbb dah keja. Nanti gaji pertama mesti dia nak belanja kakcik.

    BalasPadam
  14. selamat datang ke alam pekerjaan, moga dipermudahkan segala urusan olehNya, Amin

    BalasPadam
  15. Tahniah angah.. keje betul2 tau... first gaji jangan lupa belanja mak.. :)

    BalasPadam
  16. hensem, ramai girlfren ni makk.,ahHKs

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com