Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 25 Ogos 2012

Sakit gigi...



Burung merbah membuat lubang
Hendak berkubu tepi telaga
Seratus lima puluh sudahpun terbang
Saki gigiku tak hilang juga


:(

9 ulasan:

  1. alahai, memang tak tertanggung kan bila sakit gigi ni.. harap2nya akak bersabar eh,

    BalasPadam
  2. doktor jiji pun masih beraya lagi kak...
    akak dah gi klinik belum kak?

    BalasPadam
  3. Seratus lima puluh sudahpun terbang
    Sakit gigi tak hilang juga
    Begitu banyak duit melayang
    Datang pula sakit kepala

    Adoihhh..

    BalasPadam
  4. Uiks...sakit gg mmg rietta pown xthn...huhuhu....

    BalasPadam
  5. sian kakcik tapi sempat lagi berpantun..saya takde idea la kakcik sbb blak out la plok..orang kata baca surah al mulk boleh hilang sakit gigi yea..saya doakan hilanglah sakit gigi kakcik..aaminn

    BalasPadam
  6. assalam kak cik..kalau sakit gg ni memang rasa tak boleh tahan..semua jadi sakit sama.

    BalasPadam
  7. Burung merbah membuat lubang,
    Hendak berkubu tepi telaga;
    Kenapa merbah membuat lubang,
    Dan 'saki' pula apakah bendanya ?

    BalasPadam
  8. Adehhh memang seksa tu. Kena makan bubur la nampaknya hari ni.

    BalasPadam
  9. seksa tu kalo sakit gigi. sy dah kena dulu, tak sabar2 nak tunggu siang, klinik gigi tak bukak lagi sy dah terpacak tunggu. last2 kena operate

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.