Kawan-kawan kakcik

Selasa, 7 Ogos 2012

Kad raya dari NzA...

Terima kasih, ya Z. :)

Mungkin Z ambil nama kakcik dalam catatan sebelum ini, kan?
Ejaan nama kakcik yang sebenarnya ialah JUARIAH. :)

Kad raya yang boleh dijadikan penanda buku.  Terima kasih Z.

22 ulasan:

  1. hehehe....tahun ni nmpknya xakan dpt kad raya....

    BalasPadam
  2. tiap2 tahun satu keping jew zila dpt..thun nie x tau la:)

    BalasPadam
  3. ..dah lama tak dapat kad raya huhu..

    BalasPadam
  4. Waah dpt kad raya leh gantung2 nie.. teringat zaman2 dulu dpt byk kad raya leh gantung kat pokok.. :)

    BalasPadam
  5. tina baru dpt sekeping je tahun ni

    BalasPadam
  6. Aik?

    Hari tu kakcik kata nama kakcik Joanne...?

    BalasPadam
  7. beshnyer dpt kad raya dr kwn blogger.. :)

    BalasPadam
  8. Macam susah nak dapat kad raya sekarang kakcik. Nasib ada teman blogger adalah juga.

    BalasPadam
  9. lama dah tak dpt kad raya... mesti best

    BalasPadam
  10. kad raya utk sy x de?

    p/s jemput empunya blog ni utk join GA sy! ;-)

    BalasPadam
  11. bestnya.. tringt dlu2
    suka hantr kad rya ;)

    BalasPadam
  12. bestnya kak
    dpt kad raya lagi ;)

    BalasPadam
  13. hihi. saya belum dapat kad raya lagi tahun ni. saya pun belum anto kad raya lagi tahun ni. ngeee...

    BalasPadam
  14. eh2..dapat kad raya. comel tulisan kak Nza...bulat2 je..:-)

    BalasPadam
  15. Sejak ibu_suri sakit, IM stop hantar kadraya. bebaru ini minat itu timbul semula...

    BalasPadam
  16. Wah dah dapat kad raya.. :) Indahnya persahabatan di dunia maya..

    BalasPadam
  17. saya dah lama tak penah dah dapat kad raya kakcik... ada lah sekeping tu, anak bagi...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.