Kawan-kawan kakcik

Rabu, 29 Ogos 2012

Bila diri rasa tak berdaya...

harap ada yang sudi memberi ruang untuk seketika
merehatkan diri sambil merebahkan kepala
namun itu hanya impian semata-mata
kerja perlu diteruskan seperti biasa
biarlah perut sendiri lapar asal kebajikan yang lain terjaga

apalah daya
bila resah kita tiada yang sudi bertanya!

ini adalah catatan orang yang kekeringan ilham, tidak ada maksud di sebaliknya...

19 ulasan:

  1. Kalau rasa penat ambik laa masa kejap..dan berehat.. laa.. yer Kak Chik

    BalasPadam
  2. Lepak2 dulu kak....kita pun duk lepak2 dari memblog sat...

    BalasPadam
  3. Puitis....idea yang hebat, bukan tiada idea...

    PSSS....yang jantan dah dibuang....tinggal yang betina aje tu...

    BalasPadam
  4. tarik nafas dalam2...
    jangan lupa hembus plak..kang tarik tak hembus2 lain jadinya ekekekeke...happy2 sokmo ma =)

    BalasPadam
  5. lapaq dah is pagi ni kakcik.. huuu

    tunggu turn nak trun beli makanan... opis sunyi, semua orang pi raptai merdeka (^____^)

    BalasPadam
  6. bila dah lama bercuti, nak mulakan kerja balik rasa beratnya hati.. nak pulak anak2 merengek 'ibu, tak payahlah kerja..' :(

    BalasPadam
  7. emmbetul tu sis... kita punya kerja kitalah yg buat

    BalasPadam
  8. betul tu... malas betul nak keja bila cuti lama

    BalasPadam
  9. kakcik keluar lunch hour karang, bawak kamera..petik2 gambar..insya allah ilham datang..:)

    BalasPadam
  10. ingat luahan hati sendiri... kakcik ok lani?

    selamat hari raya maaf zahir batin

    BalasPadam
  11. Kering ilham tapi masih mampu menulis...:)

    Keikhlasan kita hanya ALLAH yang tahu kak cik.

    BalasPadam
  12. ada ilham jugak tu..hihi

    p/s:
    kakcik, ati tak buat rumah terbuka
    tapi kalau nak mai tu bagitau je...no prob :)

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum Kakcik...

    Cemane ni Kakcik? No. Tipon dah tukar.cemane nak kol?? Eheh..

    Kalau penat golek2 je atas katil.. Rehat2.. :)

    BalasPadam
  14. Ambil cuti lagi kak...rehat2kan diri...

    BalasPadam
  15. best kalau boleh sambung cuti lagi kan kakcik..

    takpe..tinggal sehari lagi esok..

    BalasPadam
  16. Lepas cuti panjang makchaq lagi malas nak mai kerja.. sepatutnya lagi semangat..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com