Kawan-kawan kakcik

Khamis, 12 Julai 2012

Bila kakcik nak kemaskini senarai blog (bloglist) ni?...

Harap kawan-kawan bersabar ya (ala... macamlah ada orang kisah sangat).   Kakcik masih cari masa yang sesuai untuk buat pengemaskinian.  Nak buat di rumah pada waktu malam, memang tak terbuat.  Nak buka komputer pun dah semakin malas sekarang.  Nampak tempat tidur saja!

InsyaAllah, kakcik akan buat di hari cuti.  Itupun kena tengok pada 'keselesaan' laptop.  Apa-apapun, kakcik tetap akan buat juga sekiranya kakcik masih bernyawa.

Kalau tengok catatan kakcik yang berderet-deret keluar dalam sehari itu, ingatlah bahawa ianya kakcik lakukan 'secara berjadual'.  Hendak singgah ke blog kawan-kawan pun, kakcik terjah mana yang sempat sahaja.  Bukannya sebab kakcik semakin sombong (tak ada sebab nak sombong pun  kerana sombong itu milik Allah), tapi mungkin masa semakin suntuk buat kakcik.

Harap-harapnya, sebelum Isnin depan senarai blog yang baru itu akan keluar.  InsyaAllah.

35 ulasan:

  1. saya pun sama .. terjah mana yang sempat je !

    BalasPadam
  2. saya pun sama .. terjah mana yang sempat je !

    BalasPadam
  3. kakcik jangan heran .. dua komen di atas adalah dari makhluk yang sama. hehe

    BalasPadam
  4. saya sibuk orientasi..sedang guna masa rehat untuk jengah blog kawan-kawan kejap..macam dah terputus berita pulak.. :-(

    moga kakcik sihat sejahtera...

    BalasPadam
  5. relak kak chik.. ni rahsia kita tau...saya pun hanya terjah yang mana dalam list saya sahaja

    BalasPadam
  6. masukkan saya skali dlm list akak ekkk. yang penting blog akak saya mesti terjah

    BalasPadam
  7. Tak pe la kakcik, take ur sweet time nak buat tu semua,,kita org ni semua faham..Relax kakcik.

    BalasPadam
  8. alaaa... lupa pasal bloglist kakcik sbb sgt huru hara kepala ni.. tanpa segan silu, harap2 kakcik masukkan nama saya sekali.. dua kali pon takpe.. hehehe... tq tq..

    BalasPadam
  9. saya sekarang terjah ikut kotak komen je..tak sempat dah nak tengok bloglist..kalau tengok bloglist memang nak singgah semua je...hehehhe

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Kak Cik,

    Jangan terlalu stress Kak Chik, jaga kesihatan ye!!
    Saya pun jarang terjah dan baca blog2 ni.Masa teramat cemburu kat saya..Komputer je on ,orgnya tah ke mana..Dgn 3 anak istimewa ni mengalahkan beranak kembar 3...

    BalasPadam
  11. Myra pun sama gak dalam proses update bloglist..

    Myra consider yg rajin tinggalkan komen jugak ;)

    BalasPadam
  12. takpe kakcik, pelan2 kayuh kata org... jgn terburu2...
    dana nih dulu takdela ramai kwn... sejak2 skrg dh mkin ramai kenalan , alhamdulillah.. seronok kwn bertambah

    BalasPadam
  13. Tak per kak, take your time. Saya pon dah lama tak update bloglist.

    BalasPadam
  14. nak ucap terima kasih kat k.cik..walau sibuk..sempat ke tempat suri tadi pagi..sayang kak cik

    BalasPadam
  15. dahulukan yang mana penting.. ;)
    slow2 kakcik.. nanti siaplah tu..

    BalasPadam
  16. Saya pun orange tasi juga, baru tukar job, kena dera,,cuma minum tea bukan orange

    BalasPadam
  17. Harap blog ros pun termasuk.. Rizaros.blogspot.com :)
    Sibuk sgt sbb ayah maduk wad, bru tau pasal bloglist kakcik :(

    BalasPadam
  18. Tskpe kak kami faham.. take your time.. Nur pun suka buat entri berjadual..

    BalasPadam
  19. bunga seroja tu saya tu simpan baik-baik ya....
    :)

    BalasPadam
  20. kalau saya, memang terjah blog kakcik ni...hihi

    BalasPadam
  21. Plan² kayuh yer kak cik.. tak de hal laa.. :)

    BalasPadam
  22. Kakcik, rileks. Jgn rushing. Pentingkan hal Kakcik dulu k?

    =D

    BalasPadam
  23. uncle lavendari tgh gila kuasa eh. heheheh!

    BalasPadam
  24. takpe mak, smpai bila2 pun sggup tunggu yg pnting jgn lupa blog anakanda ye? =D

    BalasPadam
  25. Saya pun belakang2 ni ...ikut sempat jaa.....

    BalasPadam
  26. ok kakcik..mana yang sempat yer kakcik..:)jgn lupa blog zila jgk:)

    BalasPadam
  27. tak de sombong nyer..... sbb akak selalu menjengah ke blog saya walaupun kekadang saya tak sempat nak menjengah ke blog akak

    BalasPadam
  28. salam kakcik, kita ni bukan orang muda lagi yang punya banyak masa depan laptop. Kita buat apa yang kita mampu saja. Kakpah pun sekarang ni dah tak terlarat nak menjengah kawan sesering dulu. Bukan sombong juga tapi masa... ya..masa..
    Buatlah apa yang termampu kakcik.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com