Kawan-kawan kakcik

Ahad, 22 Julai 2012

Anda sedang mencari cadar dengan harga yang berpatutan?...

InsyaAllah, anda akan mendapat harga yang jauh lebih murah dari yang anda beli di kedai-kedai.  Kunjungilah KEDAI INI untuk melihat dan menilai cadar-cadar bersama harga yang ditawarkan. 





Anda juga boleh memilih corak dan warna yang anda suka bagi sesetengah cadar.  Hubungilah tuan kedai tersebut untuk perbincangan lanjut.  Kakcik hanya tolong mewar-warkan tidak mempunyai apa-apa kepentingan.

11 ulasan:

  1. Kenapa tiada kepentingan kakcik...ambil lah kepentingan......ahakz

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jebateja,

      kakcik cuba membantu sekdar mampu dan jujurnya, kakcik memang tak pandai berniaga sama-sekali. :)

      Padam
  2. sedih je bila akak kata tiada kepentingan ..
    ok la tu saling membantu di bulan yang mulia..akak tolong promote ;)

    BalasPadam
  3. wah ....mcm cadar raya la ni.
    selamat berpuasa dari saya seisi keluRGA.

    BalasPadam
  4. hehehe...beli cadar baru ker kak cik

    BalasPadam
  5. salam kak cik..insyallah nak tengok jugak..memang nak cari cadar ni

    BalasPadam
  6. saling membantu ye kan kakcik..nanti nak pi ushar sat kain cadar tu :)

    BalasPadam
  7. Kakcik nak pahala je kan? Saling membantu, apa salahnya.

    BalasPadam
  8. Bagus Kakcik bantu membantu.. Tak mengapa, dah tentu ada balasannya di sana nanti.. Bila kita ikhlas membantu, Allah akan memudahkan kerja dan hidup kita..

    BalasPadam
  9. bantu membantu , sangat baik...
    :D
    nanti dayah pi tgk2 ... mana tahu kot ada yg berkenan dihati.. hihi..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.