Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 8 Jun 2012

Warkah buat isteri (catatan kasih seorang suami)...

Untuk mengetahui kisahnya, capailah PAUTAN INI

Kalau pun enggan membantu, usah diluluhkan hati yang luka itu...

Kalau pun tak boleh hendak bersimpati, ingatlah bahawa kita juga akan mati...

Sekiranya ada yang ingin memberikan sumbangan, bolehlah salurkan ke :

Nama : Abil Fikri Ahmad
Bank: CIMB Bank
Account No: 0506-0040577-52-1
H/P No : 016-2634258

29 ulasan:

  1. salam kakcik,

    teringat ati janji pd cik pah
    nak paparkan kisah ini kat blog
    di sebabkan laptop rosak n sibuk terlupa pula

    nx ati buat n3 ni pula :)

    BalasPadam
  2. Bygkan kalau zana di tilam itu...adakah dia disamping?

    BalasPadam
  3. terus saya ke pautan itu untuk membaca..... sungguh tabah.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum kakcik..

    Terima kasih atas perkongsian maklumat.. Insyaallah malam2 sikit kakya terjah kepautan trrsebut.

    Salam rindu
    Kakya

    BalasPadam
  5. Peringatan utk diri sendiri jgk...

    BalasPadam
  6. semoga En.abil terus tabah menjaga isterinya.

    BalasPadam
  7. ujiannya cukup hebat kan... semoga en. abil tabah menjaga isterinya...

    BalasPadam
  8. sesungguhnya mati itu pasti.
    jaga diri wahai suami/isteri.
    kukirim doa buat bekal nanti.
    jangan gundah aku disini.
    di tempat abadi ini kita kan jumpa lagi.

    BalasPadam
  9. ketabahan seorang suami. semoga Allah merahmati mereka berdua.

    BalasPadam
  10. salam kakcik..
    rasa sedih tp rasa kagum dan brsyukur krn en abil ada utk brsma isterinya

    BalasPadam
  11. nngis dana baca kakcik... kasih seorang suami yg tulus ikhlas

    BalasPadam
  12. saya rasa sedih...

    tambah2 masih sorang2... :(

    BalasPadam
  13. ajal maut kat tgn Allah..salute pada suami begitu...masa kita tak taulah...smoga Allah sntiasa beri kekuatan pada dia :(

    BalasPadam
  14. Moga dia tabah dan kuat dalam menghadapi dugaan dariNYA..

    BalasPadam
  15. laju2 nak kesana ..
    bila tgk teringat kisah arwah norma ..
    sehingga ke hujung nyawanya suami menjaga dan membelai dia .. sgt2 sedih memikirkan arwah norma .. semoga dia tenang disana ..

    harap2 suami dia tabah ..

    BalasPadam
  16. betul tu ieda....mmg terasa mcm kisah arwah norma....hiba sungguh rasa hati ble baca kt blog abil td...sedih sgt2......

    BalasPadam
  17. Saya dah pergi ke pautan tu. Sayunya Kakcik..

    BalasPadam
  18. semoga abil terus tabah dan gee cepat sembuh..

    BalasPadam
  19. tengok gambar je da terasa...
    sat lagi saya jenguk blognya...=)

    BalasPadam
  20. da bace n share pon kat blog

    sgt2 kagum ngn suaminye

    harap kak gee sihat spt sdiakala

    BalasPadam
  21. Terima kasih kakcik memanjangkan cerita.

    BalasPadam
  22. betapa besar pengorbanan si suami...
    dan betapa kasihnya pada sang isteri....

    tksh kakCiks utk makluman..

    BalasPadam
  23. bertuah si isteri sebab suami dia sanggup buat apa saja dan tak tinggalkan dia walaupun dia sakit.

    BalasPadam
  24. Terima kasih kakcik atas sokongan kakcik pada kami berdua di sini..Nak membalas budi kakcik lum berkemampuan lg, kami doakan kakcik sekeluarga senantiasa di rahmat ALLAH. tq,tq,tq. - abil fikri( warkah buat isteri)

    BalasPadam
  25. salam kak cik...

    izinkan saya copy pic dan sharekan di blog saya...

    http://www.daddydee.net

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com