Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 1 Jun 2012

Kembar?? Taklah... mereka hanya sepupu...

12 dan 11 tahun

Dua-dua kuat makan!

Mujurlah badak itu hanya replika!

28 ulasan:

  1. Memang mcm kembarlah Kakcik....

    BalasPadam
  2. macam kembar dah. kalau tak tahu memang cakap kembar.

    BalasPadam
  3. Salam Kakcik,

    hehehehehe budak2 sedang membesar memanglah kuat makan, tak per asalkan mereka sihat

    BalasPadam
  4. hehehehhe...bila besar sikit kakcik, suruh mereka main rugby..

    BalasPadam
  5. Ada iras kembar Wajah mereka ye kak Cik :)

    BalasPadam
  6. takpe, nnti dah besar ckit pandailah berdiet tu :p

    BalasPadam
  7. hehehhe sekali imbas mcm kembar... sama montel

    BalasPadam
  8. Hahahahah! Kakcik nie! Klu badak betul? Boleh pengsan ke Kakcik? Tak bek tau ckp mcm tu.

    BalasPadam
  9. Sama! Rambut ja style lain sikit :)

    BalasPadam
  10. kalau kata adik beradik pun orang percaya!
    bebila jumpa nanti nak picit2 pipi adik kite ni boleh tak? ;D

    BalasPadam
  11. sepupu ni sokmo muka ada iras2 or lebih kurang aje
    namun ada jugak yg sangat2 serupa....
    sebab atok dan nenek adalah yg sama...

    BalasPadam
  12. saya kembar dengan badak tu...

    BalasPadam
  13. sejibik... sll spupu mmg ada iras....

    BalasPadam
  14. yelah..nampak macam kembar..

    tapi kebanyakan sepupu mmg ada iras2 kan..?

    dah datang dari acuan yang sama jugak asalnya..

    hehe..

    BalasPadam
  15. pipi BS gebus dan licin.. haus kena cium dek emak dia... hee..

    BalasPadam
  16. Sama je besarnyaa..kak cik.. :)

    BalasPadam
  17. memang sebijik..kalau bukan kembar pun mesti orang kata adik beradik..

    BalasPadam
  18. Alahai..sama sangat. Nampak macam kembar..paling tidak pun mesti ramai yang sangka abang-adik.

    BalasPadam
  19. heheee...sama tegap!

    my11 pun ada sepupu yang sebijik cam dia..

    BalasPadam
  20. kakcik adik beradik dengan mak dia?
    ke degna ayahnya...?

    BalasPadam
  21. memang nampak seiras...patut la nampak macam adik beradik

    BalasPadam
  22. seronok jadi bebudak ya... dapat naik belakang badak!

    BalasPadam
  23. As salam kakcik,

    Inilah yg org kata sama tp xserupa :)) Mesti sgt2 rapat kan :) Biasanya gitulah :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.