Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 11 Mei 2012

Sabo ajelah aku dengan Pos Malaysia ni...

sebabnya?

v

v

v

v

v

Boleh dia pulangkan balik pos ekspres yang kakcik kirimkan untuk Syira ini. Alasannya?
 v


v


v


v


v


itu... yang di dalam bulatan tu...
Sebelum ini, kakcik dah poskan 5 (lima) sampul yang sama dengan isi yang sama.  Tak ada satu pun yang balik semula kepada kakcik.  Dulu pun kakcik pernah pos tupperware dalam sampul pos ekspres, juga selamat sampai kepada penerima.  Tak tahulah kenapa yang Syira punya dia boleh patah balik.  Mungkin sebab kakcik pos ianya bersendirian berbanding sehari sebelumnya kakcik pos yang lima itu secara berjemaah.

Sabar ya Syira.  Nanti kakcik poskan semula guna sampul biasa sahaja.  Untunglah Pos Malaysia dua tiga ringgit...


11 ulasan:

  1. alahai mak, sy pun tengah angin ngan pos malaysia ni pasal kad kawin sy..tp mslhnye lain la..ermmm

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Salam kak Cik,
      buat register jer Kakcik, tak de masalah. Kekadang pos laju ni pun bukan laju mana.

      Padam
  3. alhamdulillah saya punya sampai ke kakcik dgn selamatnya... tapi ada jgk kawan yg terkena..

    BalasPadam
  4. Awat depa buat lagu tu, dah kena buat keja extra pulak, haisy..

    BalasPadam
  5. As salam Kak cik,

    Takde rezeki kakcik lah tu... Biasanya pos ekspress mmg utk doc shj... Kalau sblm ni terlepas smp tu kira nasib baiklah... :))

    BalasPadam
  6. salam..


    ingatkan sbb apa, dah nak pesan guna post biasa je, tp lupa...kesian kat akak kena pos lain..sob sob...

    BalasPadam
  7. melebihi had? ok je sebelum ni kan

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.