Kawan-kawan kakcik

Selasa, 1 Mei 2012

Kononnya ke Pesta Buku...

... tapi tidak sampai pun setengah jam di situ, kakcik dah melilau mencari pintu keluar!






Walaupun Karangkraf punya ruang pameran yang sangat luas, tapi
pengunjung tetap berasak-asak.

Tak nampak pula blogger Anies Khairin di sini.

Yang penting budak ini dah sampai ke tempat yang setiap hari disebutnya.

Ke sini lagi seronok!

21 ulasan:

  1. Kenapa? Sesak sgt ya..^_^
    Saya thn ni tak pegi..malas nk bersesak..dan takde bajet..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang sesak sangat, tambah pula dengan cuaca yang panas. Boleh pitam dibuatnya.

      Padam
  2. kenapa kak?? panas??

    kak.. thanks sebab bagi tau pasal comment tu.. sukaa..hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang panas sangat, Yan. Hampir pitam kakcik!

      Padam
  3. Hooo tidakkk.. boyot2 ni tak sior ghasenye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teman ni kalo sensorang mungkin boleh lepak kat mana2. Bila bawa anak, tak sampai hati pulak...

      Padam
  4. saya pegi jugak pada hari ahad lepas... agak susah gak nak jalan bawak si kecik yang x nak berjalan sendiri. bila dah beli apa yang di hajati terus keluar mencari makanan tengahari

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mulanya kakcik nak pergi semalam kerana fikir mungkin tak ramai orang, tapi tak sempat pulak...

      Padam
  5. IM selalu pergikedai buku Hasani Book Store. Baru buka di Carefour, Seberang Jaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik dah lama tak ke kedai buku. Selalunya, kalau nak beli novel di kedai2 buku seperti Minerva atau Mukmin, untuk novel memang diberuikan potongan harga 20%. :)

      Padam
  6. memang sesak kakchik. berlaga punggung je. lea hari tu kuatkan hati je sebab nak cari buku yang dah lama dicari. dah keluar tu berpeluh peluh jugaklah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila dah hampir pitam dan berpeluh2, kakcik memang tak sanggup nak tunggu lebih lama lagi. :)

      Padam
  7. Kak cik g kol brapa? wani pon pegi pagi tadi...b4 brtolak balik Lipis, singgah buat lepas hajat...haha...balik dgn 3 bijik buku je...biasanya cecah 30 bijik....hihihiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik tiba di sana lebihkurang pukul 10 pagi. :)

      Padam
  8. Teringin beno nk g tp teringatkan asakan org, kene gigit bibir ajer. Sudahnya mlm td lepaskn gian bli online penghabisan stok punyer kt web CESB..hoho

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai yang pergi ke situ adalah dari golongan remaja termasuk rombongan pelajar sekolah. Jadinya, makcik ini memang terhuyung hayang le bila berlanggar2 tu... :)

      Padam
  9. erkk geramnya pipi budak bambam tu rasa nak cubit je.tak pelah kak chik janji hasrat hati budak bambam tertunai : )

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hohoho... budak tuuuu... dia yang beriya2 nak pergi, bila dah sesak dia asyiklah sebut 'adik lapar laaaaa...' :)

      Padam
  10. kalau saya dekat teringin gak nak jejak ke sana. memandangkan jauh, cari jelah buku kat popular book store..hehehehe

    BalasPadam
  11. kenape pegi kejap aje kakcik?
    sesak er?
    lepas tu pegi mkn..
    nyam2... :)

    BalasPadam
  12. nampak kepala orang je eh!!?
    :)

    rosemary rib kat JM sedappppp...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.