Kawan-kawan kakcik

Ahad, 22 April 2012

Upin dan Ipin...

Alamak! tak nampak pula kepala sikembar itu!

Masih tak nampak juga!

Dah nampak, tapi yang dibawah itu pula dah hilang badan!

Matahari mula terbenam...

Apa kegunaan tiang-tiang itu, ya?

20 ulasan:

  1. salam kak cik..dima sikembar tu.
    seronok ye dapat ambil gambar dengan sikembar

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Acik...

      sikembar tu ada di hadapan Istana Budaya, Jln Tun Razak. :)

      Padam
  2. ni kalau anak saya nampak mahu meroyan mereka..hehe (peminat upin ipin juga mereka ni)...

    kalau nak nampak semua kena kamera tu letak di bawah dan kemudian snap posisi kamera tu mendongak ke atas, kena cuba byk kali utk kasi nampak semua... sebab kadangkala tak masuk frame.. tak pun cameraman kena baring atas tanah sambil ambil gambar..hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masa kakcik rakam gambar tu, cuaca sangat panas dan kakcik pulak hanya guna kamera hp je - maka itulah hasilnya (hehehe... taknak tunjuk ketidakpandaian sendiri...) :)

      Padam
  3. hahaha...sana dapat sini hilang...

    jurukamera kena gostan belakang sikit lagi tuuu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Q... kalau kakcik gostan sikit lagi, kakcik dah berdiri atas jalanraya! :)

      Padam
  4. sitwin memang suka upin gan ipin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Upin Ipin ni bukan budak2 je yang suka. :)

      Padam
  5. yang bawah tu .. upin , ipin ...ipot heheheheheh

    BalasPadam
  6. ekkeke lawak lah akk nie
    nak nampak upin tuu akk kena jauhkan sikit dari mereka .. kira kecik lahh ekekke ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik ingat kakcik ag cukup jauh tu... hehehe...

      Padam
  7. kalau jadi macam tu kan, saya akan amik gambo pakai fon. lagi nampakh! ahaha!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang mak ambil guna fon pun... hehehe...

      Padam
  8. Wah besarnya upin dan ipin. Kat mana tu kakcik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depan Istana Budaya sempena persembahan teater Upin Ipin. :)

      Padam
  9. Assalamualaikum Kak Cik

    daripada satu tiang dah jadi banyak dan sekarang banyak pula cabangnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikummussalam Atuk...

      Kakcik selalu tertanya2 apakah fungsi tiang2 itu?

      Padam
  10. salam kakcik,

    seronoknya orang yang dalam gambar..dapat berposing dengan upin & ipin....kat mana ni, kakcik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Siti...

      di hadapan Istan Budaya, Kuala Lumpur. :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.