Kawan-kawan kakcik

Isnin, 2 April 2012

Pertemuan di Bandar Baru Bangi...

Bila bertemu di Bandar Baru Bangi, lokasi tepatnya tentulah di rumah Dato' LF.

Sarapan pagi yang sangat dekat dengan tekak Melayu. :)

Seperti nasi lemak di atas, karipap ini juga aku yang BAWA!

Acu Sayang dan Datin Aishah.

Entah apa yang dibicarakan.

Adik Iffah selesa dipelukan 'nenek'nya. :)


Serikaya kentang hasil karya Hanis Azla.

Nangka manis dihidangkan oleh tuan rumah.

Kuey teow goreng hasil karya PCL & MamaDiana.

Mihun goreng hasil karya Pn. Lina @ Pn. Gedek.  Ida Nyanyisunyi juga bawa mihun goreng.

Yang ini Ayu Akuzle yang bawa.

Pakciklie (PCL) dan isterinya MamaDiana.

Apahal pulak Dato' tepuk muka tu? Pening tengok Acu dan Gedek'bergaduh' kot!

Gedek datang bersama isteri dan anak-anak gadisnya.

Bro Framestone tiba sewaktu aku dah nak balik.

Kek cawan kiriman Ros Rumahku Syurgaku.

Paf kastad buah tangan Acu Sayang.

Yang ini aku tak tahu siapa yang bawa.

Mohon maaf kepada mereka yang tak sempat kusapa.  Masih dalam hambatan masa.  InsyaAllah, lain kali kita berjumpa semula.



22 ulasan:

  1. Salam KS

    Maaf sgt2, saya memang teringin bersua muka. Baru teringat haru ini juga ada pengantin. RAMAI SEDARA2 dr Kelantan dtg! ada rezeki kita jumpa nanti.

    BalasPadam
  2. seronok kan kakchik leh jumpa rakan blogger.lea teringin nak sertai jugak tapi ada je halnya...

    BalasPadam
  3. setiap kali tgok ada perjumpaan blogger, saya tumpang seronok.

    BalasPadam
  4. Seronoknya kak cik...
    Kalo dkat ble join;)

    BalasPadam
  5. cik ina tumpang seronok nengok perjumpaan blogger.Juadah juadah tu semua menyelerakan.

    BalasPadam
  6. nasik lemak bungkus tu memang ohsem!

    BalasPadam
  7. kakcik... seronoknya dapat tumpang tgk gambo... teringin mau turut serta tapi masih belum berkesempatan.

    BalasPadam
  8. wahhhhhhhh
    ada blogger yang ayu belum berkenalan join..
    kakcik, nanti bg link mereka ya.. ayu nak berkenalan juga

    bestnya..........
    lazatnya makanan

    BalasPadam
  9. Wahhhh ada GEDEK!

    Cemburu tapi pasti akan ada pertemuan lain kan? kan?

    BalasPadam
  10. Berjumpa pun dah best tapi semua makanan tuuu! Sedap!

    BalasPadam
  11. seronoknya....!!!! kalo dekat nak jugak jumpa... tapi malu ada jugak..

    BalasPadam
  12. mihun goreng bekas kaca itu mrs gedek yg bawa. kek coklat tuh k ros bagi kat tukang bawa pesanan tp si imran beria sgt nak mkn lagi x menyempat.. aperpon, mmg besh semernyer kan?

    BalasPadam
  13. jumpa ramai2 sambil makan mmg syok :)

    BalasPadam
  14. syoknyer kakcik.... mcm2 menu ada.... dpt lak berborak2 ngn membe2 blog secar live gitu,...

    BalasPadam
  15. saya tak adaaa...sedih la..cemburu pun ada jugak ni...

    baru sempat nak "jalan2" hari ni...

    BalasPadam
  16. Syoknya Kakcik dpt jumpa kwn2 blogger sambil makan2....

    BalasPadam
  17. Perancangan awal nak pergi tapi keadaan kesihatan tak berapa mengizinkan lagi... Insyaallah mungkin di pertemuan lain kali...:)

    BalasPadam
  18. memang meriah.... macam2x adaa...haaa3x...

    BalasPadam
  19. uncle tengah interview acu tu...macam2 soalan kena jawab semalam..ahaks

    BalasPadam
  20. kakcik, saya nak menyelam masuk dalam pc.. sori tak dapat gi semalam..

    BalasPadam
  21. huhu..teringat pertemuan yg dulu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com