Kawan-kawan kakcik

Khamis, 12 April 2012

Hari ini...

Sakit tau letak benda ni.  Sebab rasa macam tak digunakan aku minta
jururawat cabutkan dari tanganku


Ini bukan teko teh atau kopi.  Air berisi menthol yang perlu kusedut.
Tersentap rasa otakku dibuatnya!


Ada peluang tidur dan berehat, tak mahu lelap pula mataku ini.
Dari sebelum Subuh hingga sekarang aku tak dapat melelapkan mata.



Inilah hidangan tengahariku tadi.


Pahit rasanya mulutku selepas menelan ubat-ubatan ini.

35 ulasan:

  1. Kakcik! Kenapa? Kenapa? Kakcik kat ne nie? Sakit pe? Nape warded lak?

    BalasPadam
  2. Semoga kakcik beransur sembuh,rehat rehatkan diri ye

    BalasPadam
  3. Rehatkan diri kakcik...cuba lelap jap, tenangkan diri yea..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Kakcik,

    Kakmah ketinggalan keretapi ni, kakcik sakit apa yee?
    kesian kakcik, kakmah doakan kakcik sepat sembuh yee..
    cepat keluar wad, kakmah tau perasaan kakcik dalam wad
    tu, semuga cepat sembuh yee kakcik.

    BalasPadam
  5. kenapa ni kakcik? sakit ape ye? syafakillah untuk kakcik

    BalasPadam
  6. alahai sian kakcik...semoga cepat sembuh yer...

    BalasPadam
  7. Kesian kak cik..lynn doakan semoga cepat sembuh ye...amin..memang susah nak lelapkan mata kalau kat ward..

    BalasPadam
  8. kakcik sakit apa yek? apa pun semoga kakcik cpt sembuh yek,banyakkan sbr...

    BalasPadam
  9. Kak Cik napa warded nie.. Sakit apa..??
    Moga cepat sembuh yer..

    BalasPadam
  10. oh sakit ape kakcik?
    rest betul2 ya..jgn pikir masalah2 donia...moga cpt sembuh :)

    BalasPadam
  11. kakcik, kenapa ni? moga cepat sihat..

    BalasPadam
  12. Semoga cepat sembuh kakcik,nak tahu sakit apa ya?..

    BalasPadam
  13. semoga kakcik cepat sembuh..
    tak nama ubat kalau tak pahit kak...
    huhuhu!

    BalasPadam
  14. kakcik.. knapa ni/ sakit apa?

    moga cepat sembuh

    BalasPadam
  15. apapun penyakitnya.... semoga akak cepat sembuh

    BalasPadam
  16. Moga kesembuhan dtg jua.'Kat wad mana ni, hospital?
    Byk rehat dan doa dan sabar.

    BalasPadam
  17. cepat sembuh kakcik, sebu perut saya tengok pills tuh!

    BalasPadam
  18. Salam,
    LF dan isteri sentiasa mendoakan kesihatan terbaik untuk kakcik. Banyak rehat dan redha dgn ujian Allah ini

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum Kak Cik

    saya doakan agar kak cik cepat sembuh

    BalasPadam
  20. "salam kakcik..apa pun sakitnya smga cepat sembuh.Ini semua ujian Allah dan saya percaya kalau kita di beri ujian,bermakna Allah sayang kat kita.."

    BalasPadam
  21. setiap penyakit ada ubatnya..arap kakcik dapat bertahan mamam ubat and berehat secukupnya..jarum kat tgn tu memang sakit per lg klu dia huna tuk amik darah bukan tuk masuk air like owez..

    BalasPadam
  22. Kakcik admitted?

    sabar naa kakcik..kami semua mendoakan kesembuhan kakcik seperti biasa.

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum Kak Cik,

    Semoga Kak Cik cepat sembuh ya....kak Cik ni sakit apa...?

    BalasPadam
  24. As salam Kakcik,

    Saffakallah Kakcik...

    Marya baru sempat menjenguk ke sini, semoga k.cik kembali sihat... Rehat sepenuhnya, mkn ubat ikut aturan... Kami semua mendoakan yg baik2 buat K.cik... Insya'Allah..

    BalasPadam
  25. Aik? naper pulak ni? apa2 pun harap dah bertambah baik dah...jgn lupa makan ubat dan rehat lah k..

    BalasPadam
  26. sedut menthol rasa masuk dalam otak kan kak!!

    BalasPadam
  27. kakcik, sakit tau kalo alat tu tak digunakan, nanti dia sedut darah. cepat sembuh kakcik.

    BalasPadam
  28. byk nye kene makan ubat ? kalau sy cmne ek? slalu satu ubat amik masa sejam :(

    moga akak cpt sembuh.. amin :)

    BalasPadam
  29. semuga rehat dan rawatan memudahkan dan segera sembuh. semuga kakcik dikurniakan kekuatan dan kesabaran dalam mengharungi kesakitan.
    saya tertarik melihat hiasan bingkai dalam bilik hospital. tak pernah saya temui.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.