Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 27 April 2012

Gambar lama sementara menantikan gambar baru...




Untuk membaca catatan tentang gambar-gambar ini, boleh cari di ruangan 'Apa yang dicari' dengan menaip perkataan Kinabalu di sebelah bawah bahagian kanan blog ini.





24 ulasan:

  1. Kalau pegi makan ikan bakar kat situ cuba 'latok' sejenis rumpai laut, makan mentah macam ulam. Mintak yg hijau2 (fresh2)
    Makchaq rasa sedap la tapi tak tau la kakcik suka ka dak..

    BalasPadam
  2. Agaknya kakcik sekarang sedang menjamu mata di sekitar Kucing sementara abang pergi meeting...

    Malam ini boleh pergi JJCM...

    BalasPadam
  3. aduhla kakcik... bestnyer... lg2 udang yg besar melingkar tu... mkn sekor dh kenyang

    BalasPadam
  4. terliur tengok udang tu..sliuurrp..:p

    BalasPadam
  5. sedang buat apa agak agaknya sekarang ni kakcik ya...hmmmm

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kakcik,

    Kena tempat yg seafood murah, sonok ler Kakcik!

    BalasPadam
  7. mak ai belah kanan tu udang ke? fuhhh mesti murah2 gila kat sana kan? fresssshhh lagi!

    BalasPadam
  8. Dr Faizie....

    Kakcik sdg tunggu kenderaan utk bawa ke jeti. Nak pergi melawat Pulau Sapi. :)

    BalasPadam
  9. mak sya masa ke sabah dulu siap bwk kotak penyejuk coleman tu sbb nak bwk lik udang besar...heheh

    sana mmg 'heaven' dgn seafood kan kak...

    BalasPadam
  10. sedapnya kak

    kak..saya dah faham tentang isu ic expired tu...bila saya cite dgn husband...husband saya gelakkan saya :)

    BalasPadam
  11. wah.. segar bugar dan besar-besar.. udang tu memang menariklah.

    BalasPadam
  12. seafood..bestnya! faveret sgt tau bab2 mkn yg bakar2 nihh..

    BalasPadam
  13. waduh kakcik jlas nmpak fresh smuanya tu! dh brada d mn skrg ni?

    BalasPadam
  14. salam kakcik..bestnya menjamu selera di situ..sy pernah ke sana tahun 2006..

    BalasPadam
  15. bila tengok entri kawan2 yang ke KK mesti berkenaan dgn makanan. kat sana memang murah ker makanan akak?

    BalasPadam
  16. tiada yg lama tiadalah yg baru kakcik...

    BalasPadam
  17. masa klik kotak komen, dalam kepala saya dah tertulis satu baris ayat, aleh2 sudip dah tulis dulu, sebijik! huar3...

    BalasPadam
  18. besarnya udang!!! yummehhhh... tak pernah sampai lagi kk..

    BalasPadam
  19. alhamdulillah last 2 weeks saya dapat makan lobster. ada org bagi makan bawak balik dari Sabah. dah 15 tahun since my last trip to Sabah.

    BalasPadam
  20. As salam Kak cik,

    Wah seronok pergi KK! Marya dua kali pergi tahun lepas... Sekali pergi umah kakak ipar sekali lg - kerja! Jgn makan seafood bbyk tau! Kirim udang harimau boleh? hehehe...

    Jgn lupa pergi pasar Philiphines, shopping mutiara byk lah nampaknye kakcik nnt...hehehe :))

    BalasPadam
  21. Seafood bakar itu buat den x tahan.. Huhu

    BalasPadam
  22. seronoknya KK, bilalh cik ina dapa pegi ke sana.teruja tengok ikan terubuk tu semua .

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.