Kawan-kawan kakcik

Selasa, 6 Mac 2012

Tiada cerita, tengok gambar saja...

Terliur?  Elok jangan dimakan (minum?) kalau
sedang menghidap batuk.

Lain sikit cara persembahannya.  Rasanya tak banyak
berbeza.

Chicken Chop versi mampu bayar.

Otak-otak - satu bekas ini harganya RM7.00 (lupa nak kira ada berapa semuanya)

Ops! yang ini tak boleh dimakan.  Tapi mungkin ada yang menggunakannya
untuk 'cari makan'!  Tak salah untuk kita berwaspada kerana sesal kemudian
pastinya tidak berguna.  Ada yang tak setuju ke???

20 ulasan:

  1. Balasan
    1. KhaiRin : di Taman Putra Sulaiman, Ampang. :)

      Padam
  2. Lama dah saya tak makan ABC kakcik...

    BalasPadam
  3. Salam kakcik,

    Uish, sedapnye... Terasa sejuk tekak ni :)

    BalasPadam
  4. semua is suka... tambah2 ais kacang tu... adoi.. sedapnyer makan panas2 ni... (^___^)

    BalasPadam
  5. ABC meamng banyak versi. Ada yg bubuh cndol sikit diatas pun ada kakcik. Kakak suka yg ada buah nipah...

    Kopiah? Hmmmm.... memang ada yg guna utk cari makan.

    BalasPadam
  6. tgk abc kakcik ni terusss teringat abc salji kat kg saya kak...huhu...hehe:)

    BalasPadam
  7. kakcik, gigi saya dah mula sakit2 skang ni.. air batu memang tka leh langsung.. ilang sudah nikmat minum air batu.. huhu..

    BalasPadam
  8. malangnya masih ada yang terpedaya dgn pakaian. alahaiii....

    BalasPadam
  9. Wahhh sedap nyee akak, laporrr lah pulak sya nie, huhuhu
    Skrg memang x leh makan abc nie, batuk kan akak

    BalasPadam
  10. Seronokkan kita masih boleh menikmati mcm2 makanan.Alhamdulillah.

    BalasPadam
  11. Mengancam sunggah air batu campur tu.

    Otak-otak tu kalau rm7.00 di shah alam ni mesti ada lima batang (?).

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak Ani : pada anggaran saya mungkin ada 10 @ 12 keping. :)

      Padam
  12. kak cik duk taman melati yerk...
    ehmmmm mengancam abctukan... suka order tapi kadang tak habispun...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik tinggal di Taman Kencana berhampiran Pandan Indah. :)

      Padam
  13. nampak sedapnya abc tu kakchik....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.