Kawan-kawan kakcik

Selasa, 6 Mac 2012

Alangkah bahagianya hati seorang ibu...

Andainya anak ini seorang Muslim, pasti syurgalah tempat akhirnya.
Anak ini berusia 60an dan ibunya 80an.  Sianak sanggup berhenti kerja
demi untuk menjaga ibu tercinta. Gambar ini dirakam oleh seorang pelajar
di sebuah hospital di Taiwan.


Sumber dari internet (kakcik dah hilang pulak pautannya).


15 ulasan:

  1. betulla kakcik....sedih pulak tgknya....tp mak saya sihat, sakit sikit2 jer...Alhamdulillah....rindu pulak kat mak tiba2....:(

    BalasPadam
  2. Kesian juga kakcik sebab diri sendiri pun dah berusia nak jaga mak yg tak berupaya. Nak cari satu dalam puluhan manusia yg begini susahlah kakcik...

    BalasPadam
  3. Allahu akbar... hmmm... mulianya dia... kita harus lebih dari itu, kerana kitakan ISLAM (^___^)

    BalasPadam
  4. tgk gambo neh.. mcm2 perasaan timbul.. yg pasti, hati mmg tersentuh.

    p/s: baannyaakkklaaa kakcik punya 'kecik' yea? cashout sajer dah lebey 10 kali kan3? hahahahha...

    BalasPadam
  5. sebak saya kak tgk gambar ni... terbayang mak ayah dikampung...

    BalasPadam
  6. berapa ramaikah antara kita yang boleh praktikal kan?

    BalasPadam
  7. Kakya baru baca dua hari lepas kat blog JR..mmg terharu di buatnya.

    BalasPadam
  8. terharu tengok kak..rasa kerdilnya diri....

    BalasPadam
  9. xdpt byg kn si anak tu cm ne kalu ibu dia da tiada lg nnt

    BalasPadam
  10. bertuahnya ibu tu... terharu sungguh melihat gambar itu

    BalasPadam
  11. semoga hidayah sampai kepadanya. semoga ada orang yg mahu menyampaikan kepadanya. selebihnya adalah hak allah kerana pekerti mulia yg macam tu, org islam sendiri pun byk tak buat.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.