Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 24 Mac 2012

Sikembar yang comel...

Seekor agak panjang bulunya, sementara yang seekor lagi biasa sahaja.

Kecik-kecik lagi dah pandai makan ayam goreng segera!

Ibu merangkap kakak mereka (faham tak?)

15 ulasan:

  1. Balasan
    1. Kalau boleh kakcik nak bela, tapi kakcik tak ada masa nak melayannya.

      Padam
  2. macam mana kakcik tahu salah silah kucing ni? kucing dekat rumah kakcik ke? hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik tahu sebab mereka selalu berkampung di belakang rumah kakcik. :)

      Padam
  3. Camne si kembar nie sekor pjg bulu dan sekor biasa je...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agaknya satu ikut bulu mak, satu lagi ikut ayah. :)

      Padam
  4. apa maksud kakak dorang kakcik?xpaham... :(

    BalasPadam
  5. Bapak kucing mengawan dgn anak sendiri ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bapa manusia yang hilang peradaban dan pegangan agama pun dah ramai yang ingin jadi begitu, kan Kakya? :(

      Padam
  6. Kucing saya Si Tamby dah di curi org semalam...huhuhuhuuu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kucing pun kena curi? Dia orang nak buat apa, ya? :(

      Padam
  7. Kakcik...comelnya!!! kucing sekarang mmg dah pandai makan macam2.. ada yg memilih juga. hehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.