Kawan-kawan kakcik

Ahad, 11 Mac 2012

Pagi di Cheras...

Setiap pagi, pandangan ke langit dari padang ini menarik perhatianku.

Pandangan dari dalam kereta selepas membeli nasi lemak (pemalas punya
perempuan, masaklah sendiri.  Takkan masak nasi lemak pun tak tahu!.  Hahaha...
sekejap lagi adalah syaitan bertanduk masuk ke sini.....)



Bulan atau matahari?
Dalam suratkhabar pagi ini:

Ehem! sebab tiada tatu, TAK BERDOSA ke dedah bahu begitu??

Tiba-tiba rasa muda kembali...





14 ulasan:

  1. Assalam Kakcik,

    Wahhh..gelap2 dah cari nasi lemak di Cheras?
    Saya baru jer rebus spaghetti jap2 lagi nak goreng, teringin lah pulak..

    BalasPadam
  2. salam ma
    wah..bekpes ngan nasi lemak tunjuk ye =)
    anakanda mu ini kerja ini hari..selamat berbekpes mee goreng sedap...=)
    sini hujan ma..beshnya tido =)

    BalasPadam
  3. sy kat kmpung...indahnya pagi ni celik mata nmpk muka mak...mak kejut mntk hntr pergi kursus kt masjid...
    blk rumah cr rumput nk bg mkn arnab pulak..lepas tu baru isi perut sndri...juga dgn nasi lemak beli...hihihi (duduk kmpung pun ttp 'tak reti' buat nasi lemak..haha)

    BalasPadam
  4. Subhanallah.
    Astaghfirullah..

    Kpah pun makan nasi lomak pagi ni kakcik

    BalasPadam
  5. Salam kakcik,

    Rasa dalam gambar tu bulan yang dah kesiangan.

    BalasPadam
  6. Salam, kakcik...

    indah pemandangan dalam pic no. 1 tu...suka nengok..! :)

    hari minggu...sekali sekala bermalas-malasan..takpe kakcik...

    BalasPadam
  7. saya pon suka sangat amik foto langit.. cantik kan.. rasa syahdu je..

    BalasPadam
  8. kakcik kat cheras? kat mana tu kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. berhampiran Pandan Indah - tepatnya di Taman Kencana. :)

      Padam
  9. cantik.. saya pun suka lihat pemandangan di langit, cantik dan adakalanya gerun (bila ribut dan hujan)

    Allah Maha Pencipta

    BalasPadam
  10. indah pemandangan dari tempat kakcik... :)

    BalasPadam
  11. O bulannnn.. :)
    dh namenye Mesia kak.. yg org luor buat dikecoh2kan, yg org dlm buat nengok aje..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com