Kawan-kawan kakcik

Khamis, 29 Mac 2012

Aku yang terlebih besar...



Macam gergasi kan?
(gambar dirakam beberapa tahun lalu di Rumah Panjang Penan, Mulu, Sarawak).





34 ulasan:

  1. hahahaha...kalau tak pernah jumpa kakcik, mmg saya akan ingat kakcik gergasi!!!

    sebenarnya,mereka yg kecik lah kakcik...kekekeke

    BalasPadam
  2. rilek je makcik iban tu ye..
    biasa le kakcik, manusia macam2 saiz..saya pun banyak gak gambar terlebih besar ekeke..macama mna plak orang yang rasa dia terlebih kecik..ada tak?:)

    BalasPadam
  3. kalu cheqna duk sebelah makcik 2 org tu ntah apa jadinya ye ma

    BalasPadam
  4. hehehhe bukan la kak... tp diaorang yg terlalu kecik heheheh... kalu dana lg lah... mau nmpak cam apa...
    tp makcik tu ceksi lah... tak pakai baju lg

    BalasPadam
  5. memang kecik la makcik2 iban tu...:)

    BalasPadam
  6. ha'ah la..bukan kakcik yg besar tp dorang yg kecik

    BalasPadam
  7. mereka yang kecik la kakcik, jangan risau. saya pun rangka besar

    BalasPadam
  8. tu belum letak saya kat sebelah~keh keh~

    BalasPadam
  9. Betul kata bujal. Kalau bujal lagilah cenonet je pasangan itu kakcik. Bukan kakcik yg besar....

    BalasPadam
  10. seksi lah org kecik tu....hahahah!

    BalasPadam
  11. errr... rasanya - orang2 iban tu yg kecik kak...
    but they are sexyyyyyyyyyyyy!~

    BalasPadam
  12. kekekekekeke...kelakarlah Kak Chik ni..dorang yg tak cukup protein..hehehe

    BalasPadam
  13. hehehehehe..cer kakcik pakai cam dorang tak nmpk kot gergasinya hahahahahahaha just kidding..

    actually dorang mmg jenis kecik2 kot baka ;)

    BalasPadam
  14. diaorg byk makan pokok hutan kak. tu pasai diaorg comeyy. kakcik 'sedang-sedang' saja ~ tak kecik ..tak besar. Sedap mata memandang dah tu kak. hehehe

    BalasPadam
  15. Takpe kakcik..asalkan sihat dan cergas..

    BalasPadam
  16. lenkali kene bawok teman dok belah kanan skali baghuu le belen eheheheee.. ;)

    BalasPadam
  17. kakcik..acik pun dah terlebih besar..sampaikan buat kerja sikit pun dah mengah

    BalasPadam
  18. orang penan ni kecik kecik je rupanya ek?

    BalasPadam
  19. dierang ni mmg jenis kecik kot..

    eda tak pernah pegi sarawak.. teringin juge nak pegi.. hehheh..

    BalasPadam
  20. Salam

    Oh diaorang masih dgn cara tradisi ya?

    BalasPadam
  21. Oh, sy igtkan org Iban..

    Kakcik yg kecik nie pun nmpk bsr klu bergamba dgn diorang. Apalagi sy? Uwaaaaaa!

    BalasPadam
  22. Suka tengok gambar ni......hee3.

    BalasPadam
  23. Isy, itu Kakcik belum tengok saya lagi. Mesti Kakcik pulak yg kecik bila berdiri di sebelah saya, kihkih!

    BalasPadam
  24. Bertuah laa KakCik dpt bergambar ngan dia org yer..

    BalasPadam
  25. atau mereka yg terlalu kecik?

    cekciiii nye nenek tu

    BalasPadam
  26. Kakcik tak besar...diorang yang kecik.

    apesal nenek tu seksi sangat.....aiyakk..

    BalasPadam
  27. nenek2 tu yg kecik saiznya... panas ke kat sana, sampai tak berbaju tu.. oucchh... heheh..

    BalasPadam
  28. nak komen.... "bukan akak yang besar tapi mereka yang kecik" hehehe...tapi dah ada yang komen cam gini. tapi tak kira, nak komen gak

    BalasPadam
  29. kak tuu pic bertahun lamanya
    skrg akak dah comel apeee ahaksssssssssssss ;))

    BalasPadam
  30. Sana org2 tuanya kecik2 je....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.