Kawan-kawan kakcik

Rabu, 15 Februari 2012

RTK - Sengaja nak tayang gambar lama...





40 ulasan:

  1. Main air lagi ye...

    Seronok la tuh...

    BalasPadam
  2. Hehehehe....Kakcik nie mst takde idea kan? Pastu tetibe rindu lak nak tgk gamba2 lama. Kan? hehehehe....

    BalasPadam
  3. ewaahhh dulu budak2 gila superman, skrg gila angry bird =P

    BalasPadam
  4. Gambar anak2 akak ke ni... tentu rindu dgn zaman kanak2 mereka kan ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. CT...

      gambar sewaktu mereka masih kecil. Sekarang semuanya dah lebih tinggi dari kakcik dan ayah mereka! :)

      Padam
  5. gambar lama anak2 akak ya? Mesti terasa, baru semalam je perkara tu berlaku kan....dah besar rupanya mereka..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ~ yus ~...

      kakcik sentiasa doakan agar mereka tetap saling sayang menyayangi seprti waktu kecil mereka. :)

      Padam
  6. Balasan
    1. Dah besar pun mereka 'COMEL' juga! hehehe...

      Padam
  7. Mengimbau kenganan lame sewaktu anak2 kecil..anak kak cik mata sepet2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya mata mak dan ayah mereka tu sepet juga, Amy... :)

      Padam
  8. gambar pak imam muda masa kecik yg mana?
    hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gambar Pak Imam tu masa kecil memang paling banyak dalam simpanan, tapi belum diimbas (scan) lagi... :)

      Padam
  9. Assalamualaikum Kak Cik

    berangan nak ada adik kecik atau nak cucu...he he
    jangan marah...gurau ajer kak cik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikummussalam Atuk...

      anak kecil tu rasanya tak ada dah. InsyaAllah tunggu cucu la pulak. :)

      Padam
  10. dah besar2 yer anak2 bujang kakcik...
    yg best tu gambar superman tu...senyum jer...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang yang bongsu dah masuk 11 tahun pun Nomie... dah tak boleh nak ditimang lagi. :)

      Padam
  11. aiit kakcik terkenange anak kecik.. bahaya ni.. heheh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amboi Ana... nak mengusik kakcik sampaikan ejaan pun bertabur... hehehe...

      Padam
  12. kenangan kan kakcik, kekadang rindu zaman budak2 ni kecik dulu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu Tina... bila mereka dah besar, lain pula cara melayannya. :)

      Padam
  13. comelnya...mana baju superman tu dah "terbang" ke kak cik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik pun tak tahu entah kat mana dah baju tu! :)

      Padam
  14. comel2 nya... saya pon suka tengok foto lama2 esp foto anak2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang semuanya dah besar panjang, tapi tetap comel di mata kakcik. :)

      Padam
  15. semasa masih bernama anak-anak, semuanya manis...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semoga 'kemanisan' itu tetap berpanjangan ke akhirnya, InsyaAllah. :)

      Padam
  16. Balasan
    1. Hahaha... semoga superman itu akan sentiasa ada saat kakcik memerlukannya. :)

      Padam
  17. tak sempat nak pakaikan firdaus baju superman.jeles.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang ni musim angry bird pulak Cik Ina. :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com