Kawan-kawan kakcik

Ahad, 15 Januari 2012

Corak awan yang menarik perhatianku...




Asalnya kulihat bentuk awan itu betul-betul seperti sayap burung helang yang sedang terbang, namun aku gagal untuk merakamkan dari dalam kereta yang sedang bergerak laju.

aku masih belum berkesempatan untuk merakam gambar bangunan-bangunan itu dengan sempurna

17 ulasan:

  1. gambar kat mana ni ?

    yang last tu ada macam angin puting beliung pulak.

    BalasPadam
  2. Abang Ngah AL...

    gambar2 itu saya rakam petang semalam 'di langit' Dengkil dalam perjalanan ke Banting. :)

    BalasPadam
  3. Tina...

    kakcik cantik ya? Terima kasih... hehehe...

    (saja buat2 tak faham) :)

    BalasPadam
  4. Salam. Kadang2 gambar2 macam inilah membuatkan kita bertambah yakin akan kekuasaan allah

    BalasPadam
  5. Salam,
    Maha Kuasa Allah ... Allah menjadikan dan mencipta apa sahaja

    BalasPadam
  6. kuasa Allah yang Maha Esa..sentiasa cantik yang mengujakan kita....

    BalasPadam
  7. sesungguhnya Allah Maha Berkuasa =)
    salam pagi ahad ma =)

    BalasPadam
  8. Gambar akhir tu...ingatkan puting beliung mana tadi...takde pulak keluar berita dimana2.

    BalasPadam
  9. fuuyooo....cayalah kakcik...
    daku jatuh cinta...
    saya masih simpan banyak lagi awan masa pi S'pore dan Penang aritu...
    dalam takjub ada seram...takut arr..

    BalasPadam
  10. melihat awan mengingatkan kita kebesaran Ilahi dan kekerdilan diri.. yee kakcik..

    BalasPadam
  11. salam buat kakakku kakcik..

    teringat pada sebuah buku yg pernah saya baca..kalau tak silap tajuknya, Jalan2 kejayaan.. dlm buku itu penulis menggalakkan kita merenung awan dan birunya lautan..nescaya peroleh ketenangan dan otak yg cerdas..

    BalasPadam
  12. kekadang biasa bagi pandangan orang lain, namun cantik pada mata hati kita. yang penting kita yang selesa menengoknya....

    BalasPadam
  13. kakcik gi banting tak singgah umah pcl ke? :)
    hehe..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.