Kawan-kawan kakcik

Isnin, 14 November 2011

Dari rakaman telefon cap ayam...












Macamana ayam boleh dapat nama, ya?  Yang baik dan yang buruk semuanya hendak dikaitkan dengan ayam sedangkan ayam itu tak tahu apa-apa pun!


42 ulasan:

  1. langit tu....awesome! awesome!
    lihat arca yg terbias pada dinding bangunan...awesome! Subhanallah.

    agaknya org yg suka kait2kan ayam tu tak makan ayam kot...

    BalasPadam
  2. Q...

    adakah awesome tu ada kaitannya dengan CikSom??? hehehe...

    Bagaimanapun, kakcik tak pernah jemu menatap keindahan awan dan langit. Kerana itulah bila kamera tertinggal, kakcik usaha juga merakamnya menggunakan telefon bimbit yang ayam pun tak tahu nak guna! :)

    BalasPadam
  3. Saya setia dengan Hanpon Cap Itik saya!

    BalasPadam
  4. Azie...

    kakcik pun jenis orang yang guna telefon 'selagi boleh pakai'... :)

    BalasPadam
  5. cap ayam?
    murah?



    tapi sardin cap ayam adalah yg termahal...sedap pun sedap...heheheh!


    jgn padang sinis pada CAP AYAM...
    :D

    BalasPadam
  6. ni mesti telefon cap ayam serama .. ayam serama mahal ooo !

    BalasPadam
  7. ayam pon dh mahal skrg ni kak cik, kami mkn ikan je hehehe, mungkin ayam sinonim dgn byk benda, gmbrnya tetap marvellous tu kak cik

    BalasPadam
  8. ni semua sebab sardin ayam brand~keh keh~

    BalasPadam
  9. hahahaha
    tu la..sian ayam langsung tak de kena mengena

    BalasPadam
  10. betul tu kakcik. Yg buruk ayam, yg paling mahal (Sardin)pun ayam. Sian ayam, kan kak. Hihihi.

    BalasPadam
  11. ayamlah comel kakcik..hahaha..

    BalasPadam
  12. cap ayam tu mahal kakcik.
    hehehe.
    ayam sekarang ni naik harga

    BalasPadam
  13. Pandangan cantik utk dikongsi. KLCC tu kadang kakak ngeri tengok... takut tumbang :)

    BalasPadam
  14. assalamualaikum kakcik

    tapi menu ayam sedap... :D heee

    tinggi2 bangunan2 tu yea ~

    BalasPadam
  15. Pelumba motor Rossi pun guna ayam sebagai trademark dia...hehehee

    BalasPadam
  16. hihi.. cap ayam pun cap ayam lah.. lawa apa gambar2 tu..

    BalasPadam
  17. cakap pasal ayam, teringat kat jalil hamid..

    BalasPadam
  18. ayam pun ayam lah kakcik, yg penting hasilnya tetap memikat... cantik


    buatan manusia dan ciptaan Allah bergabung menghasilkan panorama yg indah

    BalasPadam
  19. Tak semua 'cap ayam' tak ada nilai.

    Sebuah kedai mas di kampong saya, tulis 'Kedai Mas Cap ayam'.

    BalasPadam
  20. ini bukan kamera cak ayam ni....

    kakcik saja merendah diri

    BalasPadam
  21. kaklong...

    kakcik peminat sardin (makerel) cap ayam. :)

    BalasPadam
  22. Kanda AL...

    daging ayam serama boleh dibuat rendang tak? :)

    BalasPadam
  23. aju...

    kerana keterujaan memandang keindahan ciptaan Tuhan, kakcik cuba juga rakamkan gambar menggunakan telefon walaupun sebelum ini kakcik lebih senang menggunakan kamera. :)

    BalasPadam
  24. bujal...

    tiada kaitannya dengan 'ayam untuk produk lain', kan? :)

    BalasPadam
  25. cheqna...

    menunjukkan ayam adalah sangat terkenal! :)

    BalasPadam
  26. Tina...

    kakcik atau gambar itu yang cantik? hehehe...

    BalasPadam
  27. Ella...

    nampaknya ayam lebih dikenali. :)

    BalasPadam
  28. Rai...

    ayam togel tak comellah! ;-)

    BalasPadam
  29. eLL...

    ayam pun ada kelasnya yang tersendiri, kan? :)

    BalasPadam
  30. Kakzakie...

    Nau'zubillahhiminzalik, janganlah dibuatnya tumbang menara tu! Tapi siapa kita hendak menidakkan kehendak Allah yang hanya perlu berkata 'jadi' maka akan jadilah ia, kan?

    BalasPadam
  31. Wa'alaikummussalam Manje..

    anak2 kakcik tak jemu2 makan hidangan berasaskan ayam! :)

    BalasPadam
  32. Acu...

    huhuhu... kakcik langsung tak tahu fasal pelumba motor! :(

    BalasPadam
  33. Anaa...

    asal yang baik, tak apalah, kan? :)

    BalasPadam
  34. Kak Pah...

    ayam dah macam sinonim pulak dengan JH, kan? :)

    BalasPadam
  35. ibuintan...

    Allah kurniakan manusia dengan akal untuk mencipta keindahan. :)

    BalasPadam
  36. Kak Ani...

    kerana ayam pun manusia boleh bermusuhan, kan? :)

    BalasPadam
  37. gedek!...

    kakcik rendah ke? Taklah kan? :)

    BalasPadam
  38. kakcik..
    cap ayam..cap ayam pun...nampak cantik gak gambar tu..

    tapi kesian gak kat ayam kan? hehehe

    BalasPadam
  39. eh teman bangge kalo enpon teman cap ayam! malangnye idok.. peberet kegemaran teman tu ayam tuuu.. :D meh nk blanje mamam ayam!

    BalasPadam
  40. AzeedA...

    nak ayam masak apa? mohle teman belanje. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.