Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 22 Oktober 2011

Pertemuan Blogger - Sila sahkan kehadiran anda di sini...

Bukan apa, mungkin kehadiran anda akan menarik minat kawan-kawan yang lain untuk hadir sama.  Walaupun  tiada aturcara tertentu dan hidangan mewah yang disediakan, niat kita adalah untuk menyambung ukhwah dan silaturrahim sesama kita. InsyaAllah. (~_~)


Kesan pembedahan bahu suamiku yang belum pulih.  Tak dapatlah beliau
hendak  membantu mengemas rumah seperti biasa.
Azian (dari Kuantan)

23 ulasan:

  1. OK. Ella dtg. Insyallah akan bawak 'Dessert'.

    BalasPadam
  2. aina masih berkira-kira, anak pulak ada aktiviti pada hari yg sama...

    BalasPadam
  3. saya sahlah tak dapat datang. maaf sebanyak2nya.

    kalau askat atau polis dah lebih dari pangkat sarjan tu .. (merujuk kepada bahu suami kakcik)

    BalasPadam
  4. Wani akan datang. membawa makanan untuk anak2 kecil...so nak tau gak ni berapa ramai bebudak ada..hehe

    BalasPadam
  5. Kanda AL...

    jangan susah hati. Jodoh kita belum ada. :)

    BalasPadam
  6. kakcik, saya mai la..hihi..confim nih.. saya bawk kuih bako ehh..

    BalasPadam
  7. nampaknya tak boleh cikgu nak join..huhu..

    BalasPadam
  8. Best la.. tp tu la jauh ...semoga kita ketemu jua nanti...

    BalasPadam
  9. saya tak dapat datang kakcik.. keadaan kesihatan tak mengizinkan.. insya Allah lain masa kita ketemu..

    BalasPadam
  10. Salam.. Kak cik, saya dapat izin untuk join...insyallah....kalau tak ada aral melintang..ingin sangat jumpa kak cik dan lain-lain....

    BalasPadam
  11. insyaAllah bertemu kita jua
    nanti kak cik

    ada hutang nak cubut kakcik :P

    BalasPadam
  12. salam kak...

    iols tak dapat datang ye...

    happy gathering
    dan selamat makan2... :D

    BalasPadam
  13. insyaAllah kakcik..sy dtg dgn apam dot..dot..dot.. :)

    BalasPadam
  14. insyallah ida dtg dgn mee rebus..tp mungkin ida kurang bercakap hanya tersenyum kerana ada mslh kat gigi..mintak2 lusa tk sakit..

    BalasPadam
  15. salam kakcik,
    saya x dpt turun kl spt yg diplan..
    sedey nih..sob sob..

    BalasPadam
  16. Sah! hehe

    InsyaAllah datang dengan seorang suami dan 2 ketul budak tak-tau-dok-diam.. ;)

    BalasPadam
  17. insya'allah sya pergi kepek2 dah selamat di shooping petang semalam ;P

    BalasPadam
  18. kak chik kecut usus perut cik ina nengok jahitan tu, tak pek lah cik ina nak pegi kak chik lenkali ye Insyallah, cik ina tengah kritikal ni demam slsema, gigil.

    BalasPadam
  19. Assalamualaikom kakcik :)

    insyaAllah..
    kalo ade sumor di ladang
    boleh teman nompang mandi
    kalo ade umor yg panjang
    buleh teman datang nanti.. ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.