Kawan-kawan kakcik

Rabu, 5 Oktober 2011

Bukan di Malaysia...

... dan harapnya tidaklah ada yang teringin untuk menirunya ...
(klik gambar untuk imej yang lebih jelas)




35 ulasan:

  1. sangat melampau. saya sangat takut pada keadaan sekolah anak anak disini sekarang. semuga anak anak muslim kita terpelihara dan akan bangkang dan berpendirian untuk tidak mengikuti aktiviti yang sunnguh tak beradab.

    BalasPadam
  2. takpe la~saya hantar anak sekolah piondok je la jawabnya~~

    BalasPadam
  3. ini cara halus nak merosakkan orang. buta2 je kata peraturan orientasi.

    BalasPadam
  4. Ya Allah, ni apa punya latihan ni kak?

    Pelik2 je diorang ni tau, tak masuk dek akal..huhu

    BalasPadam
  5. Salam perkenalan. Makin moden sesuatu bangsa, makin cetek akal nampaknya hurrmmmm. . .

    BalasPadam
  6. um... adab dan sopan semakin menipis... ~

    BalasPadam
  7. Pic lagi satu tu, gigit Biskut Love Letter sampai bibir melekat eh?

    adeh!

    BalasPadam
  8. ni kat singapore kan
    janganlah ada pihak2 di malaysia tiru

    BalasPadam
  9. Keterlaluan laa wat cam ni..jgn ler sampai menular ke negara kita nie..

    BalasPadam
  10. kejinya permainan ni.. takder cara lain ke. macam-macam.

    BalasPadam
  11. astaghfirullahalazim!
    mintak dijauhkan.. nauzubillah!

    BalasPadam
  12. memang melampau..
    takkan mereka hanya berdiam diri..

    BalasPadam
  13. eii .. teruknya .. jgn menular ke Malaysia dh la... takut la tgok .. ni dh melampau2..

    BalasPadam
  14. hilang akal ke hapa pengelola program tu????

    BalasPadam
  15. Salam,

    Kenalah universiti tu lepas ni. Singapore walaupun 'modern' masih ada rakyat dia yg konservatif.

    BalasPadam
  16. apa ker melampau sangat orang singapore nih?
    takde akal ke apa
    jangan la buat kat malaysia.. dah la 'orang malaysia' (yg tertentu jer) ni suka tiru apa yg singapore buat

    BalasPadam
  17. astaghfirullahalazim..semoga perkara tersebut tidak dilakukan di sini..

    BalasPadam
  18. erk...harap2 tak de la universiti kat Malaysia yg bodoh untuk buat cara nie dalam orientasi...


    p/s::nape komen kakcik tak appear dalam kotak komen saya ek...

    BalasPadam
  19. ngeri...
    akhir zaman sudah sgt dekat

    BalasPadam
  20. Terkedu jap... tak tahu nak cakap apa kecuali beristighfar panjang...

    BalasPadam
  21. bukan islam..lantak dia orang!,,jangan umat islam kat malaysia meniru sudah kan kakcik..?

    BalasPadam
  22. jangan ada di malaysia sudah.... tak senonoh tul....saman ja sapa yg buat program mcm ni...

    BalasPadam
  23. huh!!! harapnya takde la universiti kat msia tiru ..

    BalasPadam
  24. teruk betul.. diorg org kafir pun rasa teruk.. lg la yg kita org islam nih... melampau sungguh cara mrk bersuai kenal.. xsuka la..

    BalasPadam
  25. cam tu pun boleh. Insyallah negara kita tak cam tu.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.