Kawan-kawan kakcik

Isnin, 5 September 2011

Syawal ke 6 - nak jalan juga walau dekat sahaja...

Kepada yang berpuasa hari ini, diucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan tahanlah dengan segala godaan yang datang.








34 ulasan:

  1. saya belum puasa lagi~

    *mak takde buat open house kah?

    BalasPadam
  2. hari ini puasa pertama..moga2 dpt bertahan hihi

    BalasPadam
  3. bujal...

    mak teringin nak buat, tapi kena tengok tabung dan kekuatan mak dulu. Nanti kalau mak buat, kamu datang ya? :)

    BalasPadam
  4. ajumohit...

    sama2lah kita berdoa semoga diberi kekuatan sama seperti di bulan Ramadhan. :)

    BalasPadam
  5. Bila lihat Banting ,rasa seram pun ada.
    Selamat berpuasa enam.Selamat hari raya.maaf dzahir batin

    BalasPadam
  6. tu kereta apa tu, ada airkon outlet lat bumbong...?

    BalasPadam
  7. kaklong ingat pun nak pose,boleh ganti sekali..tapi tak mula kan lagi..huhuhu!

    BalasPadam
  8. Cikgu...

    Selamat Hari Raya. Teringat kes pembunuhan tu, ya?

    BalasPadam
  9. gedek!...

    kereta murah je! Tapi sesuailah untuk keluarga kakcik yang anak2 yang semuanya lelaki. Ops! budak perempuan tu, anak saudara kakcik.

    BalasPadam
  10. kak cik

    selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin

    BalasPadam
  11. Kaklong...

    InsyaAllah, kakcik mula hari ini. :)

    BalasPadam
  12. eLL...

    selamat hari raya maaf zahir batin dar kakcik buat eLL juga. :)

    BalasPadam
  13. kpah belum mula bpuasa. belum brp sehat. Slamt beraya kakcik..

    BalasPadam
  14. Fatin...

    sekejap sahaja dah masuk Syawal ke 7 hari ini, kan? :)

    BalasPadam
  15. Kak Pah...

    selepas melalui perjalanan yang jauh, pastinya Kak Pah masih kepenatan, kan? Semoga kesihatan Kak Pah segera pulih sepenuhnya. InsyaAllah.

    BalasPadam
  16. wah.. tengok makanan itu terasa lapar pulak.. (memang pun sebab belum sarapan lagi..)

    BalasPadam
  17. Aizamia...

    itu belum kakcik tunjuk makanan yang betul2 mengancam selera! :)

    BalasPadam
  18. ramai kengkawan kat ofis yg dah start posa, saya aje yg belum...hehehehe

    BalasPadam
  19. Su...

    kakcik berazam nak habiskan puasa ganti dalam bulan Syawal ni. Mudah2an azam itu akan terlaksana. InsyaAllah. :)

    BalasPadam
  20. jalan jalan cari makan ke tu hehehehe, bertamu didamping mengeratkan silaturrahim itu yg utama kan kan kan kak cik

    BalasPadam
  21. Assalamualaikom kakcik.. :)
    ate bilenye nk nyampei ke ghomah teman? hr ni teman lom boleh pose.. minggu dpan insya Allah!

    BalasPadam
  22. noorlara...

    yang penting dapat berjumpa saudara-mara walaupun setahun (atau bertahun-tahun) sekali... :)

    BalasPadam
  23. Wa'alaikummussalam AzeedA...

    ke ghumah mike memang teman tak lupe, cuma tarikhnye entahle bile. Tengokle ujung2 minggu ni nanti, kalo tak ade aghei melentang. :)

    BalasPadam
  24. belogamiyo...

    selamat hari raya :)

    BalasPadam
  25. saya belum mula puasa lagi .. badan tak sihat, kena makan ubat.

    kalau kakcik singgah pada 3 hari raya dulu, memang tak ada orang kat rumah.

    BalasPadam
  26. Kanda AL...

    jangan culas makan ubat semoga segera sihat. :)

    BalasPadam
  27. belum mula puasa lagi.. tapi dah ada niat dihati..

    BalasPadam
  28. niat di hati awal bulan 10 ni nak stat ganti pose
    moga allah mengizinkan =)

    BalasPadam
  29. RK...

    niat yang baik itu, InsyaAllah ada pahalanya. :)

    BalasPadam
  30. Cheqna...

    InsyaAllah. Yang penting Cheqna dah betul2 sihat. :)

    BalasPadam
  31. arini dah start puasa... hopefully boleh habis qada puasa dan sunat syawal... tp sabtu n ahad kena reserve utk open house jugaklah nampaknya

    BalasPadam
  32. Mila...

    samalah niat kita tu. Sabtu dengan Ahad, terpaksa 'break'. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.