Kawan-kawan kakcik

Selasa, 20 September 2011

Kabus di Bukit Berapit ...

... dalam perjalanan (hampir jam 9.00 pagi) menuju ke  Kuala Kangsar.  Lalu ingatanku terimbau pada kedinginan cuaca di Kundasang ...










16 ulasan:

  1. Walau berkabus tapi nampak udara punya fresh dan nyaman...

    BalasPadam
  2. Salam Kakcik,

    Bukit Brapit banyak durian..

    BalasPadam
  3. nyamannye.... rindukan suasana mcm ni...

    BalasPadam
  4. saya terasa berada disana... mmm...

    berangan jap..heeee....

    BalasPadam
  5. Assalam kak cik...sejuk dan mendamaikan cuaca mcm tu...segar je kan ??

    BalasPadam
  6. Saya dah baca byk di blog/internet pasal Kundasang ni...memang saya teringin nak pergi...tak tau bila..

    BalasPadam
  7. Tebal juga kabusnya ye kak mujur masih nampak jalan..


    http://www.sinarraudah.com/2011/09/kisah-adik-nur-alia-nabilah-dari.html

    BalasPadam
  8. rase mcm nyaman jer kan...
    tapi kene berhati2 bile memandu tu...

    BalasPadam
  9. betul2 berkabus ek hehee..slalu lalu petang2 je dulu tak sempat nak berkabus2 hehehe

    BalasPadam
  10. mesti sejuk kan? kat CB ni pon kadang2 berkabus ja pagi2..nak drive pon risau..huhu..tapi kuar kereta..nyaman je...hehe

    BalasPadam
  11. tengok gambar2 tu, rasa macam kedinginan bermandi embun...

    BalasPadam
  12. suka waktu macam tu.. sejuk tapi ada ketikanya bahaya kalau kat highway..

    BalasPadam
  13. cik ina suka ngan suasana cam tu, rasa tenang je.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com