Kawan-kawan kakcik

Rabu, 27 Julai 2011

RTK (yang terakhir untuk hari ini)...



15 ulasan:

  1. ada yg duduk, letak kaki atas meja agaknya?

    BalasPadam
  2. Kakcik

    Ini mesti untuk golongan mata sepet tu, mereka tu memang tak beradap. Dah banyak kali tengok di hotel lounge, airport, restoran. Macam monyet, duduk terkangkang, kaki nai matas kerusi, duduk mencangkung atas kerusi, cakap kuat kuat macam dunia ni bangsa dia sorang je yang punya. Maaf kalau terkasar bahasa, emo pulak bila cerita pasal si sepet tu, tapi yang bukan Islam je lah. Bangsa tak de adap dan sopan santun.

    BalasPadam
  3. kalo duduk kat atas tikar - sila bersimpuh ayu ye...

    kalo duduk kat atas kerusi - silang kan kaki hanya hujung kaki (ankle)... baru cun!

    emmmm... teringat my chinese and japanese frens ikut iols balik kampung.. iols dah pesan - jangan pakai shorts or skirt... sekali sheols lupa.. dah plak nak kena duduk makan atas tikar... haiyohhhhh! iols plak kena sound ngan my abah! adehhhhh!

    BalasPadam
  4. mesti ada yang bila dah berkumpul..x sdr dunia keliling, tambah2 ada anak2 yg nakal n lasak kot..hehe

    BalasPadam
  5. Sign dalam bahasa Melayu..ada kah yg duduk kurang sopan itu bangsa melayu?

    BalasPadam
  6. kakakku kakcik..
    saya sentiasa duduk dgn sopan tau hahaha..

    BalasPadam
  7. Saya hari nie dok sopan je kak , dok diam2 melayan hati yang gundah gulana huhu...

    BalasPadam
  8. ahakz....ahakz....duduk cara sopan pun kena bgtaw....ahakz....

    BalasPadam
  9. Ada gak manusia yang duduk tak sopan ye. mesti duk terkankang tu.

    BalasPadam
  10. Dah besar panjang, ada lagi yang duduk pun tidak sopan ya? Terkangkang/kaki di angkat ke atas/naik atas kerusi terus?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.