Kawan-kawan kakcik

Isnin, 4 Julai 2011

Bantulah sekadar mampu...

Kasihan ibu muda ini dan keluarganya.  Walau kita tak pernah kenal siapa dia, dia tetap saudara kita - seagama dan sebangsa.  Walau sedikit, andai ramai yang bermurah hati akan ringan juga beban keluarga ini. 


KLIK DI SINI   untuk kisah selanjutnya.  Ini masa mereka.  Mungkin masa kita tidak akan tiba, tapi tiada yang mustahil untuk terjadi.


Kalau Adik pecah tabung untuk membantu,
boleh tak Mak?













21 ulasan:

  1. kemarin sy ada buat kisah ni...

    sama2 lah kita membantu ye kak...

    BalasPadam
  2. sangat2 simpati dengan Norma..
    semoga beliau cepat sembuh..

    PS: mulia hati kakcik...dan kawan2

    BalasPadam
  3. tengok gambar pun dah sedih... jap lagi nak baca kisahnya...

    BalasPadam
  4. berat mata memandang
    berat lagi bahu memikul

    BalasPadam
  5. Semoga nasibnya akan berubah lebih baik selepas ini.

    Amin...

    BalasPadam
  6. kakakku kakcik..
    anak kecil itu menambahkan rasa sayu..saya akan membaca kisah sebenarnya nanti..

    BalasPadam
  7. Sedih sangat baca kisah norma ni, moga Allah kurniakan nikmat sihat untuk norma dan dapat jaga serta belai anaknya seperti ibu-ibu yang lain..amin.

    BalasPadam
  8. salam, keluarkan entri pasal ni pun satu bentuk sumbangan

    BalasPadam
  9. Dengan harapan keluarga ini tabah mengharungi ujian Allah. Ya Allah permudahkanlah segala urusan mereka. Amin.

    BalasPadam
  10. sama2 lah kita membantu.. walaupun hanya sebaris doa..

    BalasPadam
  11. Aduh...mengguris hati tengok Rafiq...

    BalasPadam
  12. susah ramai x peduli,
    bila senang ramai yg mnghampiri..
    moga kita tidak sebegini..

    BalasPadam
  13. terima kasih kerana berkongsi....

    BalasPadam
  14. insyaallahh kak kita bantu mana yg termampu kan ..
    semoga dia tabah hadapi dugaan dari allah ini dan cepat2 sembuh .. aminnnn

    BalasPadam
  15. assalam..

    rsa sebak bcanya.. xdpt nk bygkn empunya dri.. moga keluarganya tabah dan trus beri sokongan

    insyaAllah kita mmbntu

    BalasPadam
  16. Tuhan duga manusia dgn dugaan yg berlainan..kita doakan semoga dia dan keluarga nya tabah menghadapi dugaan yg cukup berat ni.berat mata memandang, berat lagi bahu mereka yg memikul.

    BalasPadam
  17. Terima kasih kepada semua yang memberi perhatian dan mendoakan kesejahteraan mahupun ikhlas menghulurkan sumbangan buat keluarga yang sedang menerima ujian ini.

    BalasPadam
  18. acu dah pernah baca cerita dia.ada orang share link kat FB
    aritu terasa nak menulis entri pasal dia pastu terlupa...nie baru teringat balik...nanti nak buat entri pasal dia gak lah..sama2 membantu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com