Kawan-kawan kakcik

Selasa, 10 Mei 2011

Kemungkinan....

aku akan mengambil cuti separuh gaji (peruntukannya ada)

atau

ambil sahaja cuti tanpa gaji

dan

batalkan percutian 7 hari 6 malamku walaupun tiket sudah dibeli

sesungguhnya

Allah Maha Mengetahui

v

v

v

v

v

kita hanya merancang - DIA Yang Menentukan



37 ulasan:

  1. mana yang kakcik rasa patut dahulukan, kakcik buatlah ye. saya hanya mampu berdoa moga segala kekusutan akan berakhir dan ayah kakcik akan kembali sembuh.

    BalasPadam
  2. As-salam..

    Semoga yang terbaik buat Kak Cik..

    BalasPadam
  3. Assalamu'alaikum kakcik,

    Kalau kakak yg jauh dpt melihat apa lagi Along, Bangcik dan BS. Pengorbanan kakcik terlalu besar demi org tua yg disayangi. Pasti anak-anak kakcik menjadikan ini sebagai pedoman utk dia menjaga ibu-bapanya kelak. Insya-Allah...

    BalasPadam
  4. tak ble bergilir jaga atuk ke makcik~~

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Kakcik,

    Kak ani doakan semoga apa yang kakcik nak lakukan akan dipermudahkan oleh Allah. Dan semoga ayahanda kakcik semboh segera.

    BalasPadam
  6. asalkan suami redha...buatlah apa yg terbaik...

    kalau saya di tempat kakcik, saya sanggup buang semuanya kecuali anak2 dan redha suami...

    insyaAllah yg lain2 tu akan datang kendian...demikianlah hidup dan kehidupan kakcik...

    BalasPadam
  7. Salam Kakcik...,

    Solat istiharah untuk dptkan keputusan yg terbaik..... Kita merancang...,Allah yg menetukan...sesungguhnya perancangan Allah itu adalah lebih baik dari perancangan kita... Allahuallam...

    BalasPadam
  8. Bersabarlah kakcik..saya doakan yg terbaik buat ayah kakcik

    BalasPadam
  9. guna dan menafaatkan peluang yang masih berbaki ini untuk berbakti kakcik...insyaAllah semua selamat.

    BalasPadam
  10. buat mane yg terbaik...
    semoga kakcik dipermudahkan segala urusan...

    BalasPadam
  11. semoga Allah memudahkan urusan kakcik :)

    BalasPadam
  12. apa2 pun keputusan kakcik...
    Moga Allah sentiasa permudahkan urusan kakcik...aminnnn

    BalasPadam
  13. Pasrah aje lah ye kak.. ALLAH mengatur yg terbaik utk kita..

    BalasPadam
  14. kakcik...semoga kakcik teruskan bersabar. Pasti ada hikmah yang lebih besar di sebalik semua ini. - GB

    BalasPadam
  15. xpa kak cik..
    ada keberkatan nati tu..
    allah maha mengetahui..

    BalasPadam
  16. sabar ye kak , amy doakan yang terbaik buat akak..

    BalasPadam
  17. salam kakcik
    rasanya kakcik tau apa yang kakcik boleh pilih kan...istigfar banyak2 ..insyALLAH ada jalannye

    BalasPadam
  18. saya ada terbaca entri di sini. tertunggu juga stekmen rasmi dari kakcik.....

    BalasPadam
  19. Saya hanya mampu mohon Allah beri kesabaran dan kekuatan buat kak cik..memang, berat mata memandang, berat lagi bahu memikul...

    BalasPadam
  20. as-salam kakcik,
    saya doakan kakcik agar diberikan kekuatan dan tabah menghadapi ujian ni...

    BalasPadam
  21. Al Fatihah.
    Semoga Allah tempatkan roh marhum ke dalam golongan mereka yang beriman dan bertaqwa...

    Salam takziah dari ckLah sekeluarga...

    (Baru mendapat berita tentang pemergian ayahanda kakcik...)

    BalasPadam
  22. al fatihah

    http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/05/al-fatihah-atas-ketiga-tiga-roh-mereka.html

    BalasPadam
  23. Betul tu kak chik kita hanya merancang, dia yang menentukan. Hanya Allah SWT dapat membalas pengorbanan kak chik .

    BalasPadam
  24. Sallam,

    DariNya kita datang dan kepadaNya
    kita kembali, Al-Fatihah buat ayahnda kakcik yang telah dulu pergi. Salam Takziah buat kakcik dan keluarga.
    Semuga kakcik tabah menghadapi perpisan ini.

    BalasPadam
  25. Salam Kak Chik Jelita,

    Takziah ...Allah lebih menyayangi ayahanda kak Chik jelita

    BalasPadam
  26. Salam takziah buat Kakchik sekeluarga. Semoga akak tabah dan sabar menempuh dugaan ini dan semoga segala urusan akak dipermudahkan olehNya. Buatlah pilihan yang tepat.
    ~ Al-Fatihah untuk arwah ayahanda Kakchik.

    BalasPadam
  27. sabar dan ikhlas pasti hasilnya manis

    BalasPadam
  28. salam takziah buat kakcik sekeluarga

    dari Dia kita datang kepada Nya
    juga kita kembali

    al-Fatihah buat arwah bapa kakcik

    BalasPadam
  29. salam kak cik..sy baru tahu berita pemergian arwah...semoga Allah tempatkan arwah dikalangan org2 beriman..al-fatihah...

    BalasPadam
  30. Assalamu'alaikum kakcik...
    salam takziah dari kami di seremban dan didoakan segala yang baik untuk allahyarham ayahnda kakcik serta kakcik sekeluarga... semoga kakcik tabah menghadapinya...
    tengahari semalam saya ambik teksi ke pantai hospital ampang tapi rezeki tak ada maka tak dapatlah berjumpa dgn arwah...

    (buah tangan yang dibawa masih tersimpan dlm drawer kat office nie...)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.