Kawan-kawan kakcik

Ahad, 26 Disember 2010

Sesaknya jalan...

Baru balik dari Alor Gajah.  Wah .. bukan main sesak lebuhraya dari Seremban menuju Bukit Jalil  (gara-gara perlawanan bola sepak Piala Suzuki lah tu..)




Masa pergi pun jalan sesak dari Desa Tun Abdul Razak ke arah Bukit Jalil (yang ini pula gara-gara lori tangki terbalik).  BS kata dia nampak Uncle Ondscene di lokasi itu)...




Jadi macam budak ini juga yang senang... 



28 ulasan:

  1. Salam dari Kuala Kangsar tadi pun dah sesak, orang pulang ke bandar kak cik

    BalasPadam
  2. salam kakchik. Dah agak dah.. mesti jalan jem.
    Bahaya tu lori terbalik cam tu. Tak kena kenderaan lain?

    BalasPadam
  3. baru tengok photo-photo kakcik dalam sesak...saya dah start rasa nak jam kaki..hihihi...seriau la sesak cmtu..tmbah2 pulak kalau drive kereta manual..hmmm

    BalasPadam
  4. Yer, ada bola final malam ni. Orang Malaysia berebut la tempat dgn orang2 Indon yang ramai kat sini..

    BalasPadam
  5. malam ni keddai nasi kandar mesti full punya...

    hmmm.. nak bawa ibu_suri pi makan di mana, ek..

    BalasPadam
  6. kat mana2 pom sesak skrg..musim cuti skol+org holiday+mcm2 mak nenek event..hihi

    BalasPadam
  7. Salam, Kat bandar kita sesak juga pagi tadi org sibuk duk beli persiapan sekolah anak2.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum..

    Kat sini lenggang jer, kakcik

    BalasPadam
  9. salam kakcik..
    saya jugak terlibat dalam kesesakkan jalan ni siang tadi..

    BalasPadam
  10. Salam Kakcik

    Wah.... kakcik lalu dekat rmh KZ lah tadi tu.... kalau beritahu, bila jam boleh berhenti berehat di rmh KZ minum kopi panas ... he he

    BalasPadam
  11. Imanshah...

    entah bilalah kakcik akan balik semula ke Kuala Kangasar! :(

    BalasPadam
  12. Kak Pah...

    syukurlah tiada kenderaan lain terlibat dan tiada melibatkan kehilangan nyawa.

    BalasPadam
  13. Siti Murni...

    kakcik yang 'duduk sahaja' pun jadi penat!

    BalasPadam
  14. Azie...

    semoga pasukan Malaysia mengekalkan kecemerlangan malam tadi di pusingan kedua nanti, kan? :)

    BalasPadam
  15. IM...

    mamak juga yang untung, kan? ;-)

    BalasPadam
  16. SN...

    cuti sekolah pun dah tinggal seminggu je lagi... Persiapan anak2 untuk masuk sekolah belum habis dibuat...

    BalasPadam
  17. AAP...

    sekarang kalau hujung minggu memang sangat sesak. Nak cari tempat letak kereta pun payah.

    BalasPadam
  18. Wa'alaikummussalam Ustaz...

    kakcik suka suasana lengang dan damai. :)

    BalasPadam
  19. AzMask...

    kemanakah gerangan semalam? :)

    BalasPadam
  20. Mimi...

    kakcik dah lelap dan terbangun semula masih juga belum tiba2... :)

    BalasPadam
  21. KZ...

    alaaa... bukan kakcik tahu rumah KZ kat mana. Kalau tak boleh juga singgah untuk 'betulkan pinggang'.. :)

    BalasPadam
  22. itu tentulah highway... ni jalan kampung k. pilah ke seremban pun jem teruk

    BalasPadam
  23. ibuintan...

    orang pilah pun semuo poei bukit jalil, yo?

    BalasPadam
  24. wahh,adik makan tak hengat org tuu.. hihihi

    BalasPadam
  25. Aefa...

    dia berlakon je tu... kalau tidak, bonda yang kena suapkan! :)

    BalasPadam
  26. ok la tue ehehe.. nasib tak kuar semalam hehehee

    BalasPadam
  27. Angah...

    semalam kakcik bersama suami dan BS pergi menziarahi kenalan kami yang sakit di Alor Gajah...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com