Kawan-kawan kakcik

Khamis, 30 September 2010

Kacak tak saya?

'emak saya tak ada kerja dan tak ada ilham la tuuuuuu'
psssstttttt ....  diam-diam....  saya nak tidur ....



34 ulasan:

  1. hahaha
    kacak dan brgaya !

    salam kakcik .. harap sihat ya..

    BalasPadam
  2. Salam LiNda...

    kakcik sakit dalam mulut ni.. (kurang air agaknya)

    harap LiNda juga sihat, ceria dan kekal manis.... :)

    BalasPadam
  3. sian budak sepet jadi mangsa bila mama tak de ilham ye =)

    BalasPadam
  4. salam kakcik....

    lawonya spek mata budak kecik hensem tu....

    sakan dia bergaya....haha

    BalasPadam
  5. Salam Cheqna...

    harapkan dia je yang suka 'mengekor' mama sekarang ni... Kadang2 Along pun ikut.. :)

    BalasPadam
  6. Salam Ain...

    hehehe.. dia selalu perasan dia tu 'encem' :)

    BalasPadam
  7. hahaha! mcm zulkifli zen laa..eh silap...m sharip la... hihiih

    BalasPadam
  8. GB...

    sisepet tu memang sangat suka menyanyi! (mudah2an juga dia pandai mengaji - InsyaAllah) :)

    BalasPadam
  9. Salam AM...

    haraga budak tu ke harga gitar tu??? Lupa pulak saya nak tanya harganya sebab tak beli pun! :)

    BalasPadam
  10. Salam Mimi...

    kalau kakcik yang pakai, bukan kiut - tapi liut! hahaha...

    BalasPadam
  11. Sangat kacak dan bergaya. Awak budak kecik belum boleh keja lagi....

    BalasPadam
  12. Salam Hj. Zed...

    semoga kehidupannya juga penuh kesempurnaan dan dirahmati oleh Yang Maha Kuasa. :)

    BalasPadam
  13. kacak tapi membahayakan ! nanti tercocok lubang hidung orang dek gitar tu .. hehe

    BalasPadam
  14. Kanda AL...

    hidung siapakah agaknya yang berlubang sebesar itu, ya? :)

    BalasPadam
  15. salam kakcik...

    anakanda kah? hensem sungguh spek tu..hihi

    BalasPadam
  16. Salam Siti...

    itulah sibongsuku... Spek pun hensem, ek? :)

    BalasPadam
  17. Salam Kak,

    macam2....lain dari lain tu kak..

    cantik gak spek tu kak..mana nak cari tu...Si Angah memang suka menda2 cenggitu..

    BalasPadam
  18. Heh..heh gelak saya tengok gambar pakai spek tu...
    Kan...tak nampak dah mata sepetnya tu....
    Amboi...pakai bantal LV ke?

    BalasPadam
  19. Salam Reen...

    spek tu ada kat Kg Baru... di deretan kedai berhampiran pintu gerbang tu... :)

    BalasPadam
  20. Salam Salmi...

    hehehe.. dah tak sepet, kan? Jadilah dapat bantal LV... nak beli beg tangan tak mampu! ;-)

    BalasPadam
  21. kalau bukan MAK saper lagi nak UP..

    BalasPadam
  22. Hello Kakcik, ha ha, saya suka your humour.
    Love the pictures...dia da tidur lelap tu.
    You keep well, simpan satu lagu dalam hati, Lee.

    BalasPadam
  23. Amboiiii.. bukan senang nak dapat tu.

    BalasPadam
  24. kalu dah boleh melentang dalam keta tu dah kira bertuah tu...hhee..
    sejuk dan nyenyak...

    BalasPadam
  25. Salam Zeq...

    di mata seorng ibu, anaknya tetap comel biarpun orang lain melihat sebaliknya... :)

    BalasPadam
  26. Hello Lee...

    terima kasih kerana sudi datang. Budak itu, kalau tak tidur - dia akan buat bising (tak macam mak dia yang tak banyak cakap..hahaha...) :)

    BalasPadam
  27. Salam Azie...

    jumpa cuma satu tu sahaja - tapi tak beli pun! :)

    BalasPadam
  28. Salam LB...

    anak2 sekarang memang bertuah. Masa kakcik sebaya dia, jangan nak tidur dalam kereta - nak tidur dalam bas pun tak merasa! :)

    BalasPadam
  29. kak cik kelakar angah tengok si kecik tue pakai cermin mata gitar hehehe

    BalasPadam
  30. Salam Angah...

    gitar tu kiut, kan? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.