Isnin, 2 Ogos 2010

Jijik dan menyedihkan..

Kakcik rasa penting untuk berkongsi emel yang kakcik terima ini.  Jadi, catatan ini tiada kena mengena dengan lawatan ke Kota Kinabalu.




23 ulasan:

  1. imanamani..

    betul.. rasa nak muntah. :(

    BalasPadam
  2. kakcik.. apa bende tu? daging ker? nmpk burger king jek.. huhu

    BalasPadam
  3. Cyana..

    daging yang digunakan untuk membuat BK! :(

    BalasPadam
  4. Pernah sekali oder burger di BK kat singapura...lepas 'burpp' member bagi tau....

    hati-hati...jangan makanlah burger kat BK

    BalasPadam
  5. Beli je berger si Ramly tu..
    Laa ni mmg bnyak bahan yg mencurigakan tahap kritikal..

    BalasPadam
  6. Salam Myri..

    patutlah anak kakcik selalu cakap 'BK tak halal laaa...'

    BalasPadam
  7. LB..

    itulah.. kadang2 nama dah elok macam Melayu Islam.. bila semak balik.. hmmmm... :(

    BalasPadam
  8. kakcik..
    daging 'mende " tu ke..?
    utk buat daging burger...
    iskkk..nauzubillah...

    BalasPadam
  9. xfaham tgk entry..baca komen br faham..ye ke, Kak Chik?saya xpenah rasa burger king..

    BalasPadam
  10. salam perkenalan kakcik..

    masya Allah mana kak dpt gmbr ni? meloyakan sgt2! aduhai yg gi makan ramai yg islam.. yg tukang masak & serve pon ramai yg islam.. :(

    BalasPadam
  11. Sumpah nak muntah...

    Kak Cik,
    Vic pernah makan burger king..
    Kali terakhir vic makan burger king kira2 3 bulan lepas...

    Entah kenapa tangan masa tu gatal sikit... vic asingkan daging burger dengan roti kemudia vic belah 2 daging tu...

    Masa tu vic perasan rupa daging tu sangat jijik... bulat2, bertompok2... mcm ulat halus... merenyut2....

    Terus mati selera vic... tak lalu nak makan... masa tu takde terpk pun ttg daging babi. lepas tgk gambar ni... mmg takkan pergi lagi BK.

    BalasPadam
  12. salam kakcik

    last mama makan BK kat Mekah....tak taulah ye kat Mekah supplier yg sama ke tak

    BalasPadam
  13. Salam kakzaa..

    nampaknya macam tu lah.. atau pun 'lemaknya' dicampurkan dalam daging burger.. :(

    BalasPadam
  14. Salam Hamizah..

    kakcik pernah makan.. huhuhu.. :(

    BalasPadam
  15. Salam perkenalan AzeedA..

    kakcik dapat melalui emel... meloyakan, kan? :(

    Dulu, kita ingat kalau roti dan seumpamanya semuanya halal.. tapiiiii... :(

    BalasPadam
  16. Salam Vic..

    agak lama jugalah kakcik tak makan BK ni. Sebab, setiap kali tanya anak, dia orang jawab 'BK tak halal la mak..' Alhamdulillah, anak2 sekarang lebih peka.

    Baca komen Vic buatkan tekak kakcik semakin loya.. :(

    BalasPadam
  17. Salam Mama..

    mudah2an di Tanah Suci, terjamin kehalalan BK yang Mama jamah itu.

    Dah baca catatan Bhg 2 dan Bhg 3 kat bawah tu? :)

    BalasPadam
  18. Ya Allah betul ke...
    nasib baik saya tak makan burger2 ni, hanya percaya pada produk Ramly Burger saja

    BalasPadam
  19. Ibuintan..

    syukurlah kerana terselamat dari menjamah makanan yang ternyata menjijikkan itu.

    BalasPadam
  20. kafir makan babi tapi sikap cam muslim manakala sebaliknya berlaku... pelik, kan? nama pong akhir zaman!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.