Kawan-kawan kakcik

Isnin, 19 Julai 2010

Peti dingin beku

ILHAM sedang duduk diam-diam dalam peti ini...

v

v

v

v

v


tunggu DIA keluar dan cair dulu, ya?




20 ulasan:

  1. kalau nak cepat defrost je dalam microwave...takyah tunggu.

    BalasPadam
  2. alahai kakcik, cairkan lah cepat..
    saya ni tak simpan dalam tu pun dah beku...kena ketuk2 baru keluar

    BalasPadam
  3. kalo dah cair...meleleh dia keluo..

    BalasPadam
  4. Ibuintan.. kena curah dengan air menggelegak belum tentu boleh cair. :)

    BalasPadam
  5. Cikgu.. nak tunggu meleleh tu tak tahu le bila. :)

    BalasPadam
  6. Kenapa ilham dalam freezer?? Oh... kalau buh kat luar nanti ilham basi ye? ekekkekek

    BalasPadam
  7. macam tu, kakcik main la teka teki, yang macam budak3 slalu main tu.... beri tiga langkah nak masukkan badak dalam peti ais... hehehe...

    BalasPadam
  8. Nanie...

    main teka teki? kakcik tak pandai la.. :)

    BalasPadam
  9. Salam Kak Cik,

    kalau dah cair terus goreng kak !

    BalasPadam
  10. kalau dah cair nanti basah lah pulak..hee

    BalasPadam
  11. lama sgt kat dlm peti tu kang jd aiskerim plak hahaha.. sodap dimakan bila hari panas

    BalasPadam
  12. Reen..

    kalau goreng, hangus pulak nanti - terus jadi debu yang berterbangan. :)

    BalasPadam
  13. LB.. dah basah terus serap ke dalam tanah. :)

    BalasPadam
  14. Mila.. aiskerim pun sampai keras kejung tak boleh nak cair dalam mulut. :)

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum wbt
    Udah soh meto dlm petisejuk ni kokcik, mane le keluwornye weh? Aje yg terpeghap kedlm jawabnya...

    BalasPadam
  16. Wa'alaikummussalam yop..

    usah kata tepeghap - kematu doh ni!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com