Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 30 Julai 2010

Pandangan ke Gunung Kinabalu pada waktu yang berbeza

Sewaktu para peserta ekspedisi sibuk mendaki, aku hanya duduk di 'anjung' memerhati ke arah Gunung Kinabalu.  Ada waktunya, gunung tersebut langsung tidak kelihatan kerana diliputi awan tebal..










32 ulasan:

  1. cantik...
    mcm mana pengalaman kak cik kat sana?
    Kongsilah sikit.

    BalasPadam
  2. Vic..

    nanti kakcik ceritakan. Mungkin ada 2 @ 3 siri (kalau kakcik kurang rajin - kakcik buat summary sahaja). Hari ini sebenarnya kakcik masih sakit kepala - mungkin kurang tidur. :)

    BalasPadam
  3. catik2 teringin nak pergi tapi..... hubby tak nak

    BalasPadam
  4. Hamizah..

    memang mengkagumkan andai dihayati pemandangan itu dengan sesungguhnya. :)

    BalasPadam
  5. Angah, susah2 Angah sms je alamat Angah tu ke hp kakcik : 0122830569 :)

    BalasPadam
  6. impian nak berbulan madu atas gunung kinabalu..tak taula termakbul @ tak..hehehe

    BalasPadam
  7. Salam Kak Cik,

    mesti sejuk kat sana....


    terasa2 lah kak..

    BalasPadam
  8. wah seronoknya becuti di gunung kinabalu

    BalasPadam
  9. Salam my dear sis..KakCikS:):)

    Aduhaii..bila laa nak sampai tini kat sana..:)..mesti best kan kak..:)

    BalasPadam
  10. Firuz..

    InsyaAllah.. akan termakbul nanti. Kakcik doakan. :)

    BalasPadam
  11. Salam Reen..

    memang sejuk hingga menggigit tulang. Kakcik yang duduk kat bawah pun terpaksa berbaju tebal dan tidur di bawah beberapa lapisan selimut tanpa pendingin hawa. Apalagi mereka yang sampai ke puncak sana. :)

    BalasPadam
  12. Chik Na..

    seronok dan tidak. Seronok kerana berpeluang ke sana. Tidak kerana kakcik di kaki gunung dan suami naik ke puncak gunung. :)

    BalasPadam
  13. Salam Tinie sayang..

    InsyaAllah, Tinie akan sampai nanti. Kakcik pun tak pernah merancang, tapi peluang itu datang juga. :)

    BalasPadam
  14. aduhai...rindunya nak balik kg..

    BalasPadam
  15. bestnyer!!! rugi tk dpt join. huhu

    BalasPadam
  16. Yeah...kakcik balik sudah!
    Kakcik pegi kaki gunung je ke..tak kan tempat lain kakcik tak pegi?

    BalasPadam
  17. Donny.. dah berapa lama tak balik tu? :)

    BalasPadam
  18. Cyana...

    kalau Cyana pergi mesti seronok. Mesti banyak gambar2 menarik dapat dirakam. :)

    BalasPadam
  19. Salmi..

    patah kaki nak berjalan ke mana2 sebab suami tak bersama. :)

    BalasPadam
  20. Salam kakcik

    nnt cerita detail sikit ye.. jgn summary je sbb insyaallah mama nak ke KK lepas raya

    cantik pemandangan itu...

    t.kasih

    BalasPadam
  21. semasa IM ke Kelantan, IM sempat singgah rehat di rnr titiwangsa. nyamannya tuhan saja yang tahu.

    teringat semasa IM mendaki gunung tahan dulu...

    BalasPadam
  22. dok kat bawah pun kira sampai jugaklah kan...kakcik..hee

    BalasPadam
  23. Salam Mama..

    InsyaAllah, nanti kakcik ceritakan. :)

    BalasPadam
  24. IM.. memang nyaman dan tenang di kawasan kaki gunung ini. :)

    BalasPadam
  25. LB..

    hehehe.. sampai dari orang yang tak sampai langsung kan? :)

    BalasPadam
  26. cantik Kak!!!!
    yang daki tu.. mesti feel 'top of the world kann...'
    :)

    BalasPadam
  27. Pn Dr..

    memang bangga sebangga2nyalah yang dapat naik ke puncak tu... tambah lagi di usia 50an! :)

    BalasPadam
  28. kak cik..

    patut la,..menanti latest update ... tak kunjung tiba... rupa rupanya..sedang menuju puncak...

    gunung kinabalu ok..bukan menuju puncak AF...hhhihihihih

    BalasPadam
  29. imanamani...

    hehehe.. kakcik duduk kat kaki je.. tak sampai puncak pun! :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.