Kawan-kawan kakcik

Selasa, 29 Jun 2010

Mungkin anda memerlukannya..






26 ulasan:

  1. IM cuma perlu kotak kecil semuat IM bila tiba masanya...

    BalasPadam
  2. Salam IM..

    sekarang kakcik tengah berdiskusi dengan seorang rakan mengenai harta yang dikumpul. Sejujurnya, kami berdua 'sama kepala' - tidak memikir untuk mengumpul harta, kerana tiada harta yang akan dibawa 'ke sana'. Nak ditinggalkan kepada anak-anak? Biarlah mereka cari sendiri!

    Tapiiii.. iklan kat atas tu, ada maksudnya 'tersendiri'.. :)

    BalasPadam
  3. itupun dilindungi oang laen? xperlu kot..

    BalasPadam
  4. Salam Cikgu..

    kalau tak yakin nak lindungi sendiri.... :)

    BalasPadam
  5. salam kak angah terjah blog angah & follow akak ringkas blog akak

    BalasPadam
  6. Salam Angah..

    nanti kakcik terjah blog Angah, ya? :)

    BalasPadam
  7. Terus terpikir lain lah kak..haha.


    Public Mutual ok jugak kan kak..

    BalasPadam
  8. Salam Reen...

    apakah maksudnya memang melindungi yang itu ataupun ada kesilapan di mana2? :)

    BalasPadam
  9. erk...ada ek???
    first time tgk iklan cam nie...

    BalasPadam
  10. salam kak cik...tak pa saya boleh lindunginya sendiri....ekekekekekek

    BalasPadam
  11. Salam Alimas..

    hehehe... (macam-macamlah diaorang ni, kan?)

    BalasPadam
  12. adegan yang tak ingin dilihat

    BalasPadam
  13. aisehhhh!!!!!!!
    kihkihkih....
    malu Ai kak!!!!
    Ai jaga sendiri lah!!!!

    BalasPadam
  14. Salam Zeq..

    macamana tak nak lihat.. dah terpampang cenggitu? :)

    BalasPadam
  15. Salam Pn Dr..

    Ai pun jaga sendiri.. tapi.. mungkin ada orang yang tak tahu nak jaga kot! :)

    BalasPadam
  16. kakcik.. kt mane jumpa nie? mcm kelakar jek bunyi... iskh.

    BalasPadam
  17. Salam kekanda Kak Cik tersayang yang baik hati...:)

    melindungi kemaluan anda??????

    Semoga pemikiranku tidak terpesong.....

    BalasPadam
  18. Salam Cyana..

    gambar ni kakcik terima dari Mr Bob melalui emel.. :)

    BalasPadam
  19. Salam Nida sayang..


    kakcik juga puas memikir.. adakah tersilap eja??? Mungkin 'Melindungi KEMAHUAN Anda'?? ishhh...

    BalasPadam
  20. Salam b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

    hmm.. itulah... nak percaya ke tak???

    BalasPadam
  21. saperlar tak sayang anak ..

    tapi ader kanns.. uhuhu

    BalasPadam
  22. Salam en_me..

    kerana tak sayanglah sanggup di'parking' merata-rata :(

    BalasPadam
  23. hehehe....
    terjemahan yg kurang tepatkah?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.