Kawan-kawan kakcik

Khamis, 20 Mei 2010

Ada yang tak kena..

komen -komen yang dimasukkan selepas komen Zeqzeq dalam catatan di bawah.... tak keluar kat skrin (dan tentunya tak boleh dibaca) ...
:(   :(   :(   :(   :(
takkan nak kena buat macam ni kot...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


10 ulasan:

  1. kakcik takleh baca komen saya ke? atau saya yang ada buat silap erk?.
    kalau tak da apa , takpelah 'abaikan je'

    BalasPadam
  2. alahai...

    ini keyboard ke skrin yang deman??

    BalasPadam
  3. nape kak.. ada silap pd setting x..

    BalasPadam
  4. Tak per lah. Tak kuar pun takper, saya tak kisah... hehehe

    BalasPadam
  5. sabar kak cik.. tak berbaloi.. nanti kena beli monitor pulak..

    BalasPadam
  6. Salam my dear sis..:):)
    Agaknya saje tuu sesekali ia nak bergurau..manalah tauu..kejap ada..kejap tk dek..nanti2 adalah pulak..:):)
    Sabar ya sis..:):):)

    BalasPadam
  7. Salam semua..

    rasanya pc kakcik ni dah kena virus G1L4... website yang kakcik biasa masuk pun dah susah nak tembus... :(

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.