Kawan-kawan kakcik

Selasa, 27 April 2010

Yang menarik perhatianku..

26 ulasan:

  1. Salam Kak Cik,

    Cantiknya pemandangan. Kat mana ni?

    BalasPadam
  2. Salam Aidah..

    kat Santubong dan dua gambar terakhir tu, di Mulu. :)

    BalasPadam
  3. wahhh... tk sabarnyer nk pergi swk nnt. hehe :)

    BalasPadam
  4. Cyana.. kakcik tengah berbelah bahagi - nak pergi ke tidak.... :)

    BalasPadam
  5. Chik Na.. betul tu.. menatap pemandangan yang indah boleh membuatkan kita terlupa seketika keserabutan dalam kepala.. :)

    BalasPadam
  6. Mendamaikan jiwa, menenangkan minda...

    BalasPadam
  7. salam kak cik...cam menarik je tempat tue...kat ner tue???

    BalasPadam
  8. cantik nye..acu belum penah smp ke sana lagi

    BalasPadam
  9. Vic.. betullll... sayangnya kamera kakcik cap ayam je.. kalau tak, mahu banyak gamabar yang cantik2 kakcik ambil.. (alasan orang tak pandai ambil gambar!) :)

    BalasPadam
  10. Amy.. tu kat Santubong dan Mulu, Sarawak.. :)

    BalasPadam
  11. salam kakcik syggg..
    cantiknya pemandangan2 ni..sgt mendamaikan perasaan..ntah bilalah ida nk ke sana.

    BalasPadam
  12. Acu.. Insya Allah, nanti Acu akan sampai juga.. mungkin untuk berbulan madu? :)

    BalasPadam
  13. Salam Ida sayang..

    kalau ada kelapangan dan rezeki lebih, Insya Allah mungkin Ida boleh bercuti ke sana bersama anak-anak.. :)

    BalasPadam
  14. Salam Kak Cik..

    Alangkah seronoknya andai dapat selalu ke tempat yang mendamaikan sebegini

    BalasPadam
  15. Salam Nida..

    kadang-kadang.. tempat tu ada di sekeliling kita, cuma kita yang tak perasan. Orang lain sibuk datang, kita langsung tak tahu.. :)

    BalasPadam
  16. SAlam my lovely KakCikS..:)

    Bilalahh nak sampey lagi ke Sarawak tukk..
    aduhaii...
    mesti kakcikS seronok di sana ..:):)

    BalasPadam
  17. Tinie Sayang..

    seronok bila kesihatan memuaskan dan duit untuk berbelanja pun ada.. hihihi.. :)

    BalasPadam
  18. sukerr.. sukerr kakcik.. damai gitu

    BalasPadam
  19. Kak Cik... next time boh ler caption... nak gak tau kat mana pemandangan tu. Cantik...

    Header tu pun cantik dan indah sekali....

    Dah balik ke belum nih?

    BalasPadam
  20. alahai bila nak jejak Santubong..

    BalasPadam
  21. Maiyah pun mesti seronok masa pergi bercuti ke PD tu, kan? :)

    BalasPadam
  22. Azie..

    kakcik ada kat rumah la.. kakcik pergi 22/4 (khamis) balik 24/4 (sabtu) :) Insya Allah, hujung bulan depan kakcik ambil gambar2 yang lagi cantik.. :)

    BalasPadam
  23. Salam! Kokcik,
    Ate teman ni biyorle berteghus terang, Santubong tu idaklae indah mane pun seperti yg di gamatkan orghang ghamei! Sebabnya Santubong ni lebih kpd kuala sungei. Maklum je le kalor kuala sungei tu, tentunya byk lumpor dan sampei ke 500 meter pun ayor diye masih cangkat lagi, lembu pun bersepah kat situ kalor Kpg Nelayan! Yalah mcm kat Lumut, Kuala Dulang,Bagan Datoh (nanti menyinga Yong Fa kat teman) ce kalor hujan lebat, tengok jelah...!

    BalasPadam
  24. Salam Yop..

    iyele.. kalo kate Kaghei tu (kg teman tu le..) cantik.. tak de maknenye.. tapi bile tengok dalam pilem.. macam menarik gak.. hehehe.. Kalo kate Kelumpo ni cantik pun, bukan seme tempatnye elok.. ade tempat2nye aje.. ha.. gitu le gayenye...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.