Kawan-kawan kakcik

Rabu, 28 April 2010

Selamat pagi..


Syukur kehadratNya kerana masih diberi peluang untuk terus bernafas dan mengecapi segala nikmat kurniaanNya. Semoga mentari pagi ini bersinar cerah tanpa memancarkan bahang amarah dan bayu berpuput lembut menyamankan tubuh para pejuang kehidupan...

14 ulasan:

  1. Salam...

    selamat pagi Kak Cik.

    nak sarap apa pagi ni...:)

    BalasPadam
  2. Salam Azie..

    tadi dak Adik dah bangun seawal 6.15pagi.. dia kata 'lapo'. Ingat tadi nak buatkan dia nasi goren je.. toleh2.. dia dah tido balik! Kejap2 lagi la kakcik ke dapur semula. :)

    (kakcik selalu minum milo panas je..)

    BalasPadam
  3. saya juga turut bersyukur kepada Allah yang telah menyelamatkan perjalanan saya pergi balik mencari sesuap nasi. hari ni saya cuti gantian.

    BalasPadam
  4. Salam Kak Cik,

    Selamat Pagi, Good morning dan apa2 lagi lah. Setiap kali bangun pagi sy panjatkan kesyukuran ke hadrat Illahi kerana memanjangkan umur ni dan memberikan kesihatan tubuh badan yg baik.

    BalasPadam
  5. Salam Kanda AL..

    Alhamdulillah.. semoga perjalanan kita sentiasa dalam perlindungan dan rahmatNYa..

    BalasPadam
  6. Salam Aidah..

    tanpa rahmat dan kasih sayangNya.. siapalah kita, kan? :)

    BalasPadam
  7. Gambar diambil pagi ni ke tu? Selamat pagi, moga hari ini lebih baik dari semalam.

    BalasPadam
  8. Vic.. gambar tu diambil sewaktu sarapan pagi lebihkurang 2 bulan yang lalu! :)

    Semoga juga esok yang menanti akan sentiasa lebih baik dari hari ini, sekiranya kita sempat mengecapinya.. :)

    BalasPadam
  9. salam kakcik...
    semoga hidup kita sentiasa diberkati oleh Nya..

    BalasPadam
  10. wahh..di subuh hening, kakcik dah bermadah ni.. :D

    BalasPadam
  11. Fa.. dah nak tengahari dah ni wehhh... :)

    BalasPadam
  12. Salam Pagi Kakcik,

    Ni pemandangan kat cafe mana pula awak snap ni. Tuan cafe tu tau ke tak awak snap.?

    BalasPadam
  13. Salam Tn. Haji..

    tu masa kakcik menginap kat Hotel Imperial, Miri.. sesuka hati kakcik je snap gambar kat restoran dia.. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.