Kawan-kawan kakcik

Rabu, 28 April 2010

Selamat malam..



18 ulasan:

  1. Azie.. tadi kakcik dah masuk bilik.. ingat nak lena awal.. sekali, budak 2 beradik tu 'berdondang sayang' pulak dengan ayahnya .. hmm.. tak jadi nak tidur dibuatnya.

    BalasPadam
  2. Salam..
    Wah..letih benor nampak nye. Nyenyak dah tido tu.

    BalasPadam
  3. Salam Niza..

    dah penat bermain dan berjalan.. macam tu lah jadinya.. Kalau kat rumah ni, kadang2 pukul 2 pagi dia orang tak tidur lagi.. :)

    BalasPadam
  4. salam kakchiks
    harini memang penat sangat.kalau d tmpt saya,harini ada ko pasukan/uniform di sekolah.anak sedara pun letih,anak sendiri pun dah awal lagi merengek temankan dia tidur.

    BalasPadam
  5. CEPATNYA DIA ORANG TIDUR. DAH MAKAN KE BELUM ?

    BalasPadam
  6. salam malam,sebab saya komen malam.

    mimpi enak2 yeq

    BalasPadam
  7. SAlam my dear sis..:):)KakCikS..:)

    Selamat malamm!!erkkk!!!
    aduhaii...ni dah nak subuh nii...aduhaiii..:)

    Pe2 take care sis..:):)

    BalasPadam
  8. Salam Qaseh..

    anak2 kakcik tu, kalau keletihan, cepatlah mereka tidur.. kalau tidak, jangan harap! :)

    BalasPadam
  9. Kanda AL..

    malam tadi, kakcik pun tak sedar pukul berapa dia orang tidur.. yang pastinya - perut dia orang memang dah kenyang! :)

    BalasPadam
  10. Salam pagi Zeq..

    tidur lambat malam tadi ya? :)

    BalasPadam
  11. Salam Tinie sayang..

    tak tidur semalaman ke??? Tinie buat apa tu??? :)

    BalasPadam
  12. Sebab vic komen pagi (perli zeq)
    Selamat pagi dik. Bangun pi sekolah...

    BalasPadam
  13. Combi..

    masa anak2 tidur adalah masa untuk 'menatap kecomelan' mereka.. :)

    BalasPadam
  14. Kak Vic.. (hehehe..) Adik sekolah petang.. :)

    BalasPadam
  15. Salam! Kokcik,
    Mogholoh sakan tu weh! Gamak2nya kalor menjeleijieh peta negeri apa le nak dilorekkan?
    Kokcik, tara2 bebudak tu tidor ni le kita dpt tatapkan wajah deme secara senyap, mun idok payah tak melekat dighomah, tak moh nye diam...

    BalasPadam
  16. Salam Yop.. kalo deme tak tido.. ghiuh ghendah dibuatnya.. walaupun cuma berdua tu.. tambah dengan ayahnye jadi bertiga.. naik pekak telinga teman (dah le teman soghang je pompuan).. bile deme tido, baghu le buleh tengok wajah suci deme tu senyap2..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.