Kawan-kawan kakcik

Rabu, 14 April 2010

S vs XXL..

Insya Allah, hujung minggu depan aku, adik dan bangcik akan mengikut ES ke suatu tempat.  Semalam, aku terima panggilan dari kawanku di sana.  Dia meminta aku membelikannya sepasang baju.  Aku tanya saiz apa?  Dia kata, saiz M.. sebenarnya dia dah boleh pakai saiz S, tapi kainnya saiz M walaupun terpaksa dipendekkan.  Sempat lagi dia gelak dan berkata padaku, 'jangan cemburu yaaaa...'

Huhuhu... aku tahulah... walaupun dah duduk kat rumah lebih dari sebulan, aku masih tak berjaya nak menurunkan berat badan waima sekilogram pun!  Nak buat macam mana?  Mungkin tahap pembakaran lemak dalam tubuhku sudah turun ke angka sifar...

14 ulasan:

  1. Salam! Kokcik,
    Ate walorpun buleh pakai saiz `S` munkalor ompuan elok bebenor pakai saiz `M` muat2 je nanti berketoi2 mcm `superman` kan bekeghontang biji mata nengoknya! Keme ni kokcik. semenjak zaman muda hinggalah dah tua ghente ni tetap 55-56 kg je! Syukurlah...

    BalasPadam
  2. Salam Yop..

    mak aih.. kughuihnye mike.. Along teman tu 2 kali ganda daghi beghat mike yop oi..

    Tapi kan.. mase teman memuda dulu, memang le teman kughuih.. bile doh kawen, ES kata.. bagi beghisi badan tu.. tulang je... ha! le ni ambik.. tulang pun ntoh kat mane nyoghoknye... :)

    BalasPadam
  3. hahaha..
    bak kata kak Azie...
    kalau kita saiz L ke atas... itu bermakna nasi yang kita makan diberkati...
    terus jadi darah daging...
    kalau yg kurus kering tu..
    makan2 jadi taik je.
    ekekekek

    BalasPadam
  4. hehehe.. betul ke macam tu, Vic? ;-)

    BalasPadam
  5. jeles kat kawan kakcik tu huhuhu.. :(

    kakcik..rasanye font kakcik ni kena tukar sbb bila combi baca rasa tak selesa.kakcik jgn marah ye.tapi kakcik bole tanya pendapat org lain jugak.

    atau mata combi yg senget tehehee :p

    sayang kakcik ^.^

    BalasPadam
  6. Salam Combi..

    font yang macam mana? Kakcik memang guna 'italic' sebab kakcik pun agak senget macam tulisan ni.. :) (tak apa - kakcik tahu teguran Combi tu ikhlas..)

    BalasPadam
  7. hehe.. sy pun saiz xxl ni gak kak..

    BalasPadam
  8. Kak Cik niii... lagi difikir lagi ler stress.. Relax. Chill ler Kak Cik...!

    BalasPadam
  9. Azie..

    betul betul betul.. tak payah fikir-fikir, kan
    ? Moh kita bergelak ketawa bersama2.. :)

    BalasPadam
  10. kakcikkkkkkkk...acu x perasan lak kakcik dah tukar address blog..padan le acu tak leh nk klik link lama tu....huhuhu

    BalasPadam
  11. Salam! Kakcik,
    Amboi! Amboi! Amboi! Sedapnya Si-VIC@DIANA bercakap, ate yg sebenornya, sikughuih mcm teman ni kokcik oi, makan utk tenaga yg diperlukan je. AlHamdulillah, semenjak kecil lagi seingat saya, hanya sekali je saya pergi ke hospital, itupun kerana pengesahan kesihatan dlm perjawatan dlm kerajaan. Ate sampei skrg pun kalor ngangkiut simen dan tandan k/sawit tak menjadi masalah. Janji sihat dihari tua..

    BalasPadam
  12. Salam Acu..

    alamak.. kakcik lupa tinggal alamat, la.. :)

    BalasPadam
  13. Salam Yop..

    jangan le teghase pulok.. Vic nok nyedapkan ati sendighi tu.. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.