Kawan-kawan kakcik

Khamis, 15 April 2010

Saat Kehilangan Ilham

tiada apa yang boleh dicoretkan....

12 ulasan:

  1. OOOhhh...patutlaa..akak,td saya nampak Ilham main tepi sungai blkg rumah Deris Petai..akak cuba cari dia kat sana..

    BalasPadam
  2. Pandai kay buat lawak.. (kenapa blog kosong je??) :)

    BalasPadam
  3. Sama ler kita Kak Cik... tengah blank gakkk...!

    BalasPadam
  4. Salam! Kokcik,
    Teringat ler teman mase kecik belasan tahun, beghape ghamei ler ompuan bersilat terselak2 kain dek kerana lipeih ni. Nak teman nulong kaghang, nak nulong ape nanti lain pulok ceghitenya! Tak ditulung kanghang, selagi tak mati lipeih tu selagi tulah melulung2 mnjeghit. Pikior2 pulak, isyy, elok le dibiyor, paling kughang pun dpt nengok....
    (Itu dululah mase kecik2)

    BalasPadam
  5. Yop..

    lipeh tu mencari maut sebenonye... merayap2 kat lantei ghumah teman.. teman sembo je le.. (agoknye koto beno ghumah teman ni..)

    BalasPadam
  6. Salam..
    Kalau saya, lipas tu kena 'kipas lipas' dah..

    BalasPadam
  7. Salam kakcik,

    Lama saya tak menjengah,,,kakcik saja pindah rumah ke?

    Menate' yang paling saya geli, walupun katak penah saya gerudi kepala nya dalam makmal sains, walaupun guinea pig penah saya belah dadanya...lipeh juga saya tak leh tahan! Saya gelikan kakinya yang berbulu....

    BalasPadam
  8. Salam! Kokcik,
    Ghumah kokcik ghase2nya idak le teghuk benor macam tu, cumanya kokcik kena tahu lipeih2 ni memang dtang dari palong2 IWK (mmg saghangnya). Dalam bilik mandi tu, walorpun dikatop dgn pelapik berlubang haluih, tapi lipeih ni buleh celuih kalor dia nak keluwor dari palongnya. Mule2 teman tak caya, tapi bila nampak depan mate baghu ler caya walor pun badannya besor!

    BalasPadam
  9. Salam Acik..

    memang dah kena kipas lipas dah lipas tu.. :)

    BalasPadam
  10. Salam Anne..

    saja nak merasa pindah duduk sebelah kandang singa..:)

    kakcik rasa kakcik lebih geli dan 'seram' pada spesis ulat, pacat, lintah, ular dan yang sewaktu dengannya berbanding lipas.. :)

    BalasPadam
  11. Yop..

    ajenye beno.. lipeh ni cukup pandei menyelit2 walopon di celah2 penutup lubang bilik ayo...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.