Kawan-kawan kakcik

Isnin, 19 April 2010

Nak sediakan apa untuk sarapan?

Adik sedang menggoreng roti bersama keju kesukaannya


        Atau kita makan nasi goreng bodoh kosong sahaja.

26 ulasan:

  1. kakcik

    dua dua (nasi goreng dan roti goreng keju) pun nampak sedap tu

    saya nak dua dua

    ha ha ha

    BalasPadam
  2. mana2 pun boleh kak cik. Perut vic dah nyanyi lagu dondang sayang ni... belum sarapan lagi.

    BalasPadam
  3. Lambatnya Vic sarapan.. ambil brunch ke? :)

    BalasPadam
  4. acu lebih suka kan roti goreng keju..
    so nyummy....sedap nye...

    BalasPadam
  5. Acu.. kakcik masak ni kena ikut 'permintaan'.. kalau tidak jadi membazir je.. :)

    BalasPadam
  6. Salam Kak Cik,

    anak2 sy pun sama gak kalau makanan yg ada keju memang suka sangat. Hehehe sy pun selalu buat nasi goreng bodo tu, sampai anak komplen dari kecik sampai besar selalu sangat makan nasi goreng tu. Habis itu yg paling senang nak buat pagi2.

    BalasPadam
  7. Salam Aidah..

    janji cukup rasa, kan? Nanti kalau letak sayur, satu kerja pulak nak memilihnya bila diaorang nak makan.. :)

    BalasPadam
  8. woow kecil2 dah pandai masak erkk

    BalasPadam
  9. Zeq.. dengan pemantauan maknya.. kalau dia buat sorang memang tak diizinkan sama sekali :)

    BalasPadam
  10. bgus le dia bleh wat sndri kan..

    BalasPadam
  11. Maiyah.. kakcik masih belum 'percaya' kalau Adik nak buat sorang2 kat dapur.. :)

    BalasPadam
  12. Salam..
    Wah..adik pun dh pandai buat sarapan. Baguss.. Lepas ni kakcik order je la bila nk makan.. hi..hi..hi.

    BalasPadam
  13. Salam! Kokcik,
    Ate kalor dah mmg disukanya roti berkeju, nampak gayanya hantap lagi ler badan Si Adik ni! Ngikut kokcik le gamaknya. Nasi goreng ni, ce skali skala aweh2 dia campur dgn halia atau lada hitam sikit, mungkinle ada lain sikit, naik le selera sikit. Apa2 pun teman mmg tak jemu makan nasi goreng asalkan jgn perencah MSG segera!

    BalasPadam
  14. Salam Niza..

    sikit lagi bolehlah kakcik berehat sambil memebesarkan badan yang sedia besar ni.. hehehe.. :)

    BalasPadam
  15. Yop..

    nasi goreng teman tu ringkas je.. letak cili, bawang, garam, ikan bilih dan telur.. tak ada serbuk perasa pun.. :)

    BalasPadam
  16. Kak Cikkkk..... Yg kat atas sekali tgh tido tu ape sarapan dia...???

    Ate, mengkale Kak Cik tgh menyudu le nasik goren tu, tetiba dia menguap, mengeliat terus menanye "Yong... telo 1/2 masak teman udah boh kicap manis ke?? Cepat le suapkan teman Yong... Ishhh... Seram, takut teman membayangkannya hehehe...

    BalasPadam
  17. Liza.. yang tengah tido tu, dia makan malam je.. sekali makan, sebulan dia kenyang.. ha.. jangan memain tuuu.. :)

    BalasPadam
  18. Hi KakCik :-)

    Tangan gebu datang nih, hehe. Nasi goreng kosong ditabur dgn ikan bilis goreng, best gak.

    BalasPadam
  19. Hi CS..

    ikan bilis goreng tu, tambah dengan bawang besar goreng pulak.. memang mabeles! :)

    BalasPadam
  20. nasi goreng bodoh kalau makan dengan goreng telur mata kerbau, dia jadi cerdik sikit ! nak cerdik lagi makan dengan ayam goreng ..kalau dapat ayam kampung lagi best !

    BalasPadam
  21. nasik goreng kosong pun tak pa janji kenyang...

    BalasPadam
  22. Kanda AL..

    kalau cukup masin pedasnya.. memang umphhh.. :)

    BalasPadam
  23. Alimaz.. betul tu.. ada orang langsung tiada apa hendak dimakan, kan? :)

    BalasPadam
  24. memang BEST..
    nnt jemput2 lh kmi geng blogger mkan 1x ea..hehe

    BalasPadam
  25. Doakan kakcik murah rezeki, Minemixs.. nanti bolehlah kakcik buat makan2 dan jemput semua yang sudi datang. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.