Kawan-kawan kakcik

Ahad, 18 April 2010

Dapat tengok gambar sahaja..


ES dah balik dari mencandat sotong.. bukan kata seekor, ekor sotong pun tak ada dibawanya balik.. yang ada gambar sahaja.. huhuhu.. Tak mengapalah.. yang penting, beliau dan kawan-kawannya selamat pergi dan selamat balik ke rumah.

12 ulasan:

  1. Salam! Kokcik,
    Kan teman dah kabor kemaghin, bawak je gambor Agung kat markeit, saknike benda pun ade! Siap dengan lagu `Bengawan Solo`dedulu` Banggali one so long, Chinese one like sotong, Indian so big and strong...
    (Dah tak ade benda ape nak menghapu dgn kokcik.)

    BalasPadam
  2. Salam Yop..

    senang ati teman nengokkan mike sanggup datang ke ghumah teman memalam ni untuk bergebang. Bagi teman, sotong ni teman tak beghape gemo sebab liat. Tapi, tadi ES bawok balik tenggighi sekor.. 3 keghat doh teman masok.. Sapan makan dek deme anok beghanok.. :)

    BalasPadam
  3. salam KakCik... kena request ES bwk family trip la pulak.. baru dpt rasa mkn fresh sambil bergmbo. hehe

    BalasPadam
  4. Salam Cyana..

    nanti kakcik dah betul-betul sihat, bolehla kot.. sebab perjalanan ambil masa yang lama.. :)

    (ehem.. Cyana pergi program integrasi nanti, ya?)

    BalasPadam
  5. Hahaha... bawak balik gambar je nampak gayanya kita telan liur je le...

    BalasPadam
  6. Vic.. jomlah kita pergi pulak.. tinggalkan ES kakcik tu... ;-)

    BalasPadam
  7. kakcik

    La kesiannya

    nanti saya bawakan

    kakcik nak berapa kilo sotong?

    Tak pun kita buat kita punya rombongan sendiri, amacam?

    ha ha ha

    BalasPadam
  8. Alid..

    kesian kat kakcik, kan? sotong yang macam dalam gambar tu kakcik tak suka.. tapi, kakcik suka sotong kangkung.. :)

    BalasPadam
  9. salam perkenalan kak cik...jemput juga ke teratak amy ye...

    BalasPadam
  10. Salam Amy.. nanti kakcik datang .. :)

    BalasPadam
  11. hah gambar, kalau mengadu domba kan sedap heee...


    buruk sangka bleh ka?

    maaffffff gurau cikPUan

    BalasPadam
  12. apakah maksud zeq itu??? (tgh blur ni.. hehehe..)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.