Kawan-kawan kakcik

Isnin, 12 April 2010

12/04/2010

Catatan pertama ku di sini.  Tiada apa yang ingin kuluahkan selain rasa hati yang berbagai-bagai....

Ada rasa pahit manis yang tak terungkai.

Rasa sepi yang tak berbingkai.

Rasa terpinggir yang tak bersangkar....

9 ulasan:

  1. Wow... gambar header sungguh mendalam.

    BalasPadam
  2. Salam Vic..

    wah - jadi yang pertama.. kakcik masih dalam proses mengemaskini blog ini.. :)

    BalasPadam
  3. Salam Kak Cik,

    Terangnya rumah baru kak cik ni. Kata2 kat header tu penuh ngan maksud yg tersirat

    BalasPadam
  4. salam kakcik,
    wah.. dah berpindah rumah pula... apapun tetamu tetap akan berkunjung...:-)

    BalasPadam
  5. Salam Aidah..

    kakcik nak rumah ni nampak ringkas dan tenang sahaja..(syhhhhh... jangan kacau.. dia sedang lena tu..) :)

    BalasPadam
  6. Salam Dik Mah..

    nak buat rumah canggih, kakcik tak reti.. mudah2an rumah ini tetap memberi keselesaan kepada yang sudi berkunjung.. :)

    BalasPadam
  7. salam kakcikkk..

    nora dg niii..nk tgk rumah baru kakcik..
    mmg nmpk tenang..

    BalasPadam
  8. Salam Nora..

    dah penat berserabut, sesekali macam nak 'suci'je.. kihkihkih... :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.