Kawan-kawan kakcik

Selasa, 1 Oktober 2019

Kambing perap sedap dari Mamasab...

Ini bukan review berbayar ya.  Makcik beli, makcik masak dan makan, makcik rasa sedap sangat lalu makcik kongsikannya di sini.  (Gambar waktu makan tak bolehlah tunjuk sebab makan di rumah, aurat tak terjaga, jadi tak sesuailah hendak letak gambarnya...)
Hahaha...kambing perap tu dah sama besar dengan muka makcik!  Ada dua saiz ya... Sekilo (RM55) dan setengah kilo (RM35)

Masak dalam pemanggang ajaib katanya


Siap untuk dimakan.  Sedap sangat.  Lembut dan berjus.  Tulang pun sedikit sangat.  Memang puas hati.


Sementelah anak bujang makcik berminat berniaga, dia cuba-cubalah jadi ejen Mamasab ini.  Jadi makcik pun sokonglah dia dengan membeli kambing perap itu.  Memang tidak menyesal langsung membelinya dan akan ulang beli lagi.

Bolehlah jenguk instagram anak bujang makcik itu kalau anda juga berminat... Jenguk di sini ya :  http://www.instapuma.com/mamasabbakerybymin

8 ulasan:

  1. nampak besar betul saiz kambing nya tuh kakcik oi... lama tak buat lambchop gini, buat teringin pulak

    BalasPadam
  2. Semua ahli keluarga saya sukakan kambing..kecuali saya sorg hehe

    BalasPadam
  3. macam patut untuk saya cuba je ni.

    BalasPadam
  4. Bila cukup bahannya..masa perapnya..meresap rempahnya..itu yang sedapnya laaa.

    BalasPadam
  5. selalu tengok org post kat fb. mmg nampak sedap

    BalasPadam
  6. This is a list with all the possible Trait Cheats that are in The Sims 4 and their expansions and game packs. These Cheat Codes are all tested and working!Sims 4 cheats

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com