Kawan-kawan kakcik

Khamis, 18 Julai 2019

Sekiranya panjang umur...

...begitu agaknya rupa wajahku 😂😂

Tak kisahlah bagaimanapun rupa, asalkan masih sihat dan dapat melakukan amal ibadat serta tidak menyusahkan sesiapa, kan?  Tapi... wajah 'masa muda' tu sesuci lebaran la pulak! 😎


6 ulasan:

  1. Hehehehe dah berusia pun nampak comell gituuuu....

    BalasPadam
  2. Tak guna apps pun kakcik tetap comel

    BalasPadam
  3. Semalam saya baru saja mendengar kuliah audio di youtube fasal hukum mengubah wajah menggunakan aplikasi. Saya syorkan dengar kuliahnya dulu kemudian pertimbangkan hukumnya:

    1. https://www.youtube.com/watch?v=FzVpRUOtFM8
    2. https://www.youtube.com/watch?v=FzVpRUOtFM8
    3. https://www.youtube.com/watch?v=EzT-w5gXsQs

    Buka youtube, taip "hukum ubah wajah guna aplikasi" dalam kotak carian dan tekan enter. Selepas itu, klik mana-mana video yang berkaitan dengan tajuk dan dengar :)

    BalasPadam
  4. Thank you for sharing them! I hope you will continue to have similar posts to share with everyone! If you're looking for the best things to do in the world, Things to do has something for everybody! From adventure to culture, food to history .

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com